برانکو – شفر؛ همه چیز مساوی در حساس‌ترین دربی

لقب حساس‌ترین بازی نوروزی در لیگ برتر را حتماً می‌توان به شهرآورد بزرگ تهران داد که قرار است روز دهم فروردین برگزار شود.

به گزارش مهر، استقلال و پرسپولیس در حالی برای این دربی آماده می‌شوند که شرایط جدول باعث شده تا این را بتوان مهم‌ترین دربیسالهای اخیر دانست.

سرخابی‌ها که رده‌های بالای جدول را در اختیار دارند و هر دو شانس قهرمانی را برای خود قائل می‌دانند، با تمام قوا برای این بازی آماده می‌شوند.

این بازی چهارمین تقابل وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ در نقش مربیان استقلال و پرسپولیس است.

سه تقابل قبلی این دو مربی خارجی در دربی با نتایجی نزدیک به هم به پایان رسید تا برانکو و شفر در دیدارهای رو در رو برتری نسبت به یکدیگر نداشته باشند.

اولین تقابل این دو مربی در دربی شماره ۸۵ شکل گرفت که آن بازی با برتری یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

دربی ۸۶ دومین تقابل دو مربی بود که اینبار استقلال به تلافی دیدار قبلی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و سومین تقابل دو مربی هم به تساوی بدون گل ختم شد.

شفر و برانکو هر کدام مقابل هم یک پیروزی، یک شکست و یک مساوی دارند. هر دو مربی یک گل زده، یک گل خورده و دو کلین شیت دارند و این حکایت از مساوی بودن این دو مربی در همه آمارها می‌باشد.

دیدار روز دهم فروردین دو تیم نه تنها می‌تواند کفه ترازو را به سود یکی از این دو مربی سنگین کند، بلکه می‌تواند شانس قهرمانی تیم برنده را هم در پایان فصل افزایش بخشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26326
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.