برق جدید شیراز 0-1 مس کرمان/شلیک سه امتیازی RPGزن

دو تیم مس کرمان و برق جدید شیراز که در نیم فصل دوم افت محسوسی را به لحاظ فنی و نتیجه گیری داشته اند، در آغاز هفته بیست و سوم لیگ یک به مصاف هم رفتند که مسی ها در نهایت با تک گل زیبای احمد حسن زاده سه امتیاز را از آن خود کردند. حسن زاده در دقیقه 12 با یک ضربه آزاد دیدنی دروازه آرمان شهدادنژاد را گشود.

البته حسن زاده یک بار دیگر نیز در نیمه اول می توانست مجددا روی ضربه آزاد برای تیمش گلزنی کند که توپ او پس از برخورد به تیرک افقی دروازه برق راهی به چارچوب پیدا نکرد.

در نیمه دوم تیم مس به بهترین شکل بازی را به کنترل خود در آورد تا برق عملا موفق به نزدیکی به دروازه این تیم نشود.

از نکات قابل ذکر این بازی، حضور محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس و همچنین رحمان رضایی سرمربی جدید برق در جایگاه ویژه ورزشگاه دستغیب بود.

درازیچ: فقط اعتماد به نفس می خواهیم

سرمربی کروات تیم فوتبال مس کرمان نیز این سه امتیاز را در جهت افزایش روحیه بازیکنان مس تاثیرگذار دانست.

دارکو درازیچ که بعد از استعفای احمد نخعی هدایت نارنجی پوشان را برعهده دارد، در خصوص پیروزی مقابل برق جدید گفت: بازیکنان تا حد زیادی آن چیزی که در تمرینات از آن ها خواسته شده بود را به نمایش گذاشتند و جنگندگی خوبی داشتند.

وی افزود: تیم حریف با تغییرات زیادی چه روی نیمکت و چه در زمین مقابل ما قرار گرفت و به همین دلیل شناخت کافی روی این تیم نداشتیم و فقط می توانستیم روی توانایی های تیمی خودمان تمرکز کنیم. بازی در مجموع کیفیت خوبی نداشت اما این سه امتیاز برای اینکه اعتماد به نفس بیشتری به بازیکنان بدهد بسیار حیاتی بود.

دارکو در ادامه اظهار داشت: بازی های سختی پیش روی ماست و باید در تمرینات تلاش کنیم و تمرکز خود را بالاتر ببریم.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16163
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.