روزهای سخت فوتبال ساحلی بانوان

سعیده نامجو متولد سال ۱۳۶۱ و حدود ۱۳ سال است که در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی فعالیت می کند. وی مدرک C آسیا را دارد. می گوید که ۸ سال مربی تیم فوتبال ساحلی کرمان هستم، ۲ مقام قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کردم. یک سال سرپرست تیم فوتبال شهرداری بم بودم. پلاتوی آموزشی فوتسال هم داشتم. الان مدرسه فوتبال دارم. ۵-۶نفر از بازیکنان تیم ملی از شاگردان من بودند، همینطور بعضی از بچه های شهرداری سیرجان و بم. خوشحالم که توانستم برای فوتبال کرمان قدمی بردارم.
نامجو ادامه میدهد که شهر کرمان در لیگ تیمی ندارد، تصمیم بر این است امسال در مدارس فوتبال استعداد یابی انجام شود تا سال آینده یک تیم در لیگ داشته باشیم.

فوتبال ساحلی

وی می گوید که تیم فوتبال ساحلی کرمان را من پایه گذاری کردم. حتی زمین برای فوتبال ساحلی نداشتیم، من جنگیدم تا توانستم این تیم را راه بیندازم. ۸سال مربی این تیم بودم و موفقیت های زیادی داشتیم، چند دوره قهرمان و نایب قهرمان شدیم. متاسفانه سال گذشته هیچ حمایتی از این تیم نشد. الان هم که مسابقات نزدیک است، اسپانسر نداریم و فکر می کنم امسال کلا سهمیه لیگ برتر این تیم از دست برود. هیئت فوتبال ۲ سال هزینه های تیم را داد اما امسال دیگر نمیتواند حمایت کند، کم پیش می آید که هئیت های فوتبال یک تیم را حمایت کنند، روال به این صورت است که باشگاهها تیم ها را حمایت می کنند.

نگاه مسئولین به ورزش بانوان

تعدادی از مسئولان پیگیر و دلسوز ورزش بانوان هستند، اما بعضی ها به مسئولیتشان در قبال ورزش بانوان عمل نمی کنند. در کرمان بانوان ورزشکار در رشته های مختلف خیلی مستعد هستند و با مدیریت صحیح می توانیم افتخارات زیادی بدست بیاوریم.
شرایط ورزش مردان در کرمان و در همه کشور نسبت به بانوان خیلی بهتراست. صدا و سیما میتواند پشتیبانی خوبی برای تبلیغات در ورزش مردان باشد، ولی متاسفانه برای بانوان این امکان وجود ندارد و این کم دیده شدن باعث شده ورزش بانوان در شرایط سختی قرار بگیرد.

شرایط بهتر برای فوتبال بانوان

دوست دارم بهترین شرایط را برای افراد مستعد که واقعا این رشته ورزشی را دوست دارند، فراهم کنم. با عشق و علاقه این رشته را انتخاب کرده ام و ادامه میدهم. امیدوارم روز به روز شرایط برای ورزش بانوان بهتر شود. بانوان کرمانی در زمینه فوتبال نسبت به تیم های مردان موفق تر و مستعد تر بوده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3523
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.