سطح تیم بانوان شهرداری بم فراتر از لیگ است

مرضیه جعفری مربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در خصوص بازی با ذوب اهن گفت:تیم ذوب اهن تیم بزرگیست و از لحاظ سازمانی و چارت اداری بسیار بالایی برخوردار است همچنین حمایت های مالی خوبی از این تیم میشود و بازیکان شهرداری بم توانستند تیم به این خوبی را با یک یار کمتر در زمین خودشان شکست دهند و این برای تیم شهرداری بسیار امتیاز خوبی محسوب می شود. متاسفانه دقیقه 30بازی هافبک وسط ما اخراج و تیم ما 10 نفره به بازی خود ادامه داد داوری در این بازی بسیار بد بود .

وی افزود:در نیم فصل اول تیم ما با بازی هایی خوبش نشان داد فراتر از یک تیم بانوان بازی می کند و متاسفانه در این نیم فصل فقط بازی با سنندج را واگذار کردیم که تلنگری برای بچه ها بود و بازی های دیگرمان را با اقتدار پیروز شدیم.

جعفری اظهار داشت:در نیم فصل اول تیم ها برنامه ریزی داشتند علی الخصوص سیرجان و سنندج هزینه های زیادی برای تیم هایشان انجام داده بودند حتی علاوه بر اینکه برای فوتبالشان هزینه می کنند برای بازیکنان تیمشان هم امکانات رفاهی وتفریحات خوبی در اختیارشان قرار می دهند.

مربی تیم شهرداری بم بیان کرد: تیم ها در نیم فصل همه تقویت میشوند و شرایطی را برای حفظ روحیه بازیکنانشان مهیا میکنند تا از امادگی بالایی برخوردار شوند. امیدواریم با برنامه ریزی دقیق نیز بتوانیم در نیم فصل دوم موفق تر عمل کنیم .

جعفری درباره جذب بازیکن در نیم فصل جدید گفت:تمامی تیم هایی که در لیگ قراردارند از جمله شهرداری سیرجان ،سپاهان اصفهان و سنندج که هر کدام با سه امتیاز بعد از ما در لیگ قرار دارند در حال جذب بازیکن هستند ما نیز باید فکری برای این موضوع داشته باشیم زیرا این تیم ها در فصل دوم قوی تر خواهند شد.اما تیم شهرداری بم فعلا تصمیمی برای جذب نیرو ندارد و باید در این خصوص با مدیرعامل باشگاه صحبت کنیم.

بازیکنان تیم من هیچ زمان استراحت ندارند و هر روز در گرما یا سرما تمرین داریم امیدوارم با تمام زحماتی که شهرداری بم متقبل می شود بتوانیم همیشه پیروزی برای همشهریانمان به ارمغان بیاوریم.

جعفری گفت: اولین بازی تیم شهرداری بم در فصل جدید در تاریخ 22 دی ماه با تیم پارس جنوب در زمین بوشهر خواهد بود.

لازم به ذکر است گلهای تیم شهرداری بم در مقابل ذوب اهن اصفهان را زهرا قنبری و کوهستان خسروی وارد دروازه حریف کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=15585
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.