طرح نظارت بر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در کرمان اجرا می‌شود

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اصغر زاهدی در جمع تعدادی از مسئولان اماکن ورزشی استان کرمان گفت: نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات در واحدهای صنفی و اماکن عمومی از جمله سالن های ورزشی، استخرهای شنا، باشگاه های بیلیارد یکی از مأموریت های اداره نظارت بر اماکن عمومی است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ها برقرای نظم و امنیت و ایجاد محیطی سالم برای ورزشکاران، جوانان و خانواده های آنان است تا خانواده ها، فرزندانشان را با خاطری آسوده و بدون دغدغه به این مراکز بفرستند.

سرهنگ  زاهدی تصریح کرد: از این رو شایسته نیست از این مراکز در برخی تخلفات همچون قمار، تصویربرداری غیرمجاز، توزیع مشروبات غیرمجاز، رفتارهای غیراخلاقی و مغایر با عرف، اختلاط زن و مرد، توزیع مواد نیروزا و… سوءاستفاده شود.

 زاهدی با اشاره به اینکه توزیع مواد نیروزا در این‌گونه اماکن خطرناک و برای سلامت فرزندان ما تهدیدزا است، بیان داشت: پلیس با همکاری اداره ورزش و جوانان و مراجع صدور مجوز بر عملکرد باشگاه ها و سالن های ورزشی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آنان برخورد یا از فعالیت آنان جلوگیری می کند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی از خانواده ها خواست تا نسبت به انتخاب باشگاه و سالن ورزشی مناسب برای فرزندان خود نظارت و دقت کافی داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن مراقبت از فرزندان، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ و ۲۱۸۲۴۱۹۷ به پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21986
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.