فاصله [۲ امتیازی] مس‌ با صدر جدول

با توجه به همسایگی این دو تیم در رده بندی جدول بازی در نیمه نخست چنگی به دل نمیزد و اتفاق خاصی رخ نداد، بجز اینکه مهدی تیکدری از مس در دقیقه ۳۴ کارت زرد گرفت. به فاصله پنج دقیقه وحید علی‌آبادی از بادران هم با کارت زرد داور جریمه شد. مسی‌ها معتقد بودن در اواخر نیمه اول بازیکن میهمان مرتکب خطای واضحی شد که با مهربانی داور روبرو  و به بازی ادامه داد، هر چند مستحق دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین بازی بود. در بین دو نیمه ناظر داوری این مسابقه عدم اخراج بازیکن بادران را اشتباه اعلام کرد.

اما در نیمه دوم شاهد بازی متفاوتی بودیم و مشخص بود میزبان عطش گلزنی دارد. در کمتر از ۱۰ دقیقه از آغاز نیمه دوم مجتبی محبوب‌مجاز با یک ضربه سر محکم توپ را به سمت دروازه بادران شلیک کرد و علی رغم دفع توپ توسط دروازه ‌بان حریف نارنجی پوشان در دقیقه ۵۴ موفق به گلزنی شدند.

تیم بادران در دقیقه ۶۰ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما از این موقعیت نتوانست استفاده کند و توپ به اوت رفت.

مجتبی‌ محبوب‌مجاز که تگ گل کرمانی‌ها را به ثمر رسانده بود در دقیقه ۷۳ جایش را به حامد محمودی داد.در دقیقه ۷۵ بازی کریم اسلامی به دلیل توهین  با دریافت کارت قرمز مستقیم  از زمین اخراج و تیم مهمان بازی را ۱۰ نفره ادامه داد.

احسان پورشیخعلی از دقیقه ۸۳ به جای مهدی تیکدری وارد بازی شد. تیم بادران در دقیقه ۸۸ بازی با درخشش آرمان شهداد نژاد موقعیت عالی گلزنی را از دست داد. در چهار دقیقه وقت تلف شده بازی نیز گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم مس کرمان پایان یافت.

در پایان این هفته تیم مس‌کرمان با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. ملوان ۴۱ امتیازی و صدر‌نشین جدول است.

 تیم مس با ترکیب آرمان شهدادنژاد، بهنام داداش وند، احمد زنده روح، مهدی دغاغله، مجید ایوبی، کیانوش میرزایی، مهدی تیکدری، حسین تهامی، وحید اسماعیل بیگی، علیرضا ابراهیمی و مجتبی محبوب مجاز مقابل بادران تهران بازی کرد.

مس رفسنجان نیز در خانه مقابل تیم فولاد یزد قرار گرفت. رفسنجانی‌ها با دو گل آرمان رضایی در دقایق ۷ و ۸۵ موفق به کسب سه امتیاز شد. مس رفسنجان ۳۳ امتیازی و در جایگاه نهم جدول ایستاد.

گل‌گهر این هفته مهمان ایران‌جوان بوشهر بود. تیمها تا اواخر نیمه دوم با نتیجه مساوی بدون گل بازی را ادامه دادند تا اینکه تیم میزبان در دقیقه ۸۴ با گل حسین موجی جلو افتاد. میلاد پور صف‌شکن در دقیقه ۹۱ برای تیم سیرجانی گل زد و آبی پوشان با کسب یک امتیاز از بوشهر برگشتند. گل ‌گهر با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9880
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.