مس امتیازات را به چاه نفت ریخت

آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ یک امروز عصر بین دو تیم نفت مسجدسلیمان و مس کرمان به میزبانی نفت برگزار شد.

نفت و مس در این فصل از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شوند و به همین دلیل دیدار دو تیم اهمیت زیادی داشت؛ نفت که قصد محکم کردن جایگاهش در صدر را داشت و مس نیز در تلاش برای جبران نتایج از دست رفته و نزدیک شدن به صدر.

بازی با نمایش برتر مس شروع شد و شاگردان احمد نخعی خیلی زود در دقیقه 10 با خطای هند مدافع نفت صاحب ضربه پنالتی شدند که شاهرخ غلامرضاپور سومین پنالتی خود را در این فصل تبدیل به گل کرد و تیمش را پیش انداخت.

برتری مس در خانه نفت تنها سه دقیقه دوام داشت و میزبان در دقیقه 13 توسط پیمان میری به گل تساوی دست پیدا کرد.

ادامه نیمه اول با نمایش پایاپای دو تیم همراه بود تا اینکه تیم نفت در دقیقه 39 روی ارسال کرنر به گل رسید و پیمان میری گل دوم خود را زد تا تیمش را برتری 2-1 به رختکن بفرستد.

در نیمه دوم نفتی ها که به هدف خود در این بازی دست پیدا کرده بودند، با کنترل کردن بازی عملا فضای حرکتی را از بازیکنان مس گرفتند و تعویض های احمد نخعی در 15 دقیقه پایانی بازی هم تاثیری در جبران نتیجه برای مس نداشت تا نفت با حفظ نتیجه پیروز این بازی شود.

مس کرمان با این باخت 18 امتیازی باقی ماند و به رده هفتم جدول سقوط کرد و نفت مسجدسلیمان نیز با 29 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی با تیم دوم به صدرنشینی مقتدرانه خود همچنان ادامه می دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14965
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.