مس این بار بدشانس بود

 در هفته شانزدهم مسابقات لیگ آزادگان مس کرمان میهمان نفت مسجد سلیمان بود.در آغاز بازی باران شدید و زمین گل آلود بازی هر دو تیم را تحت تاثیر قرار داد.دقیقه ۱۳ بازی احسان پورشیخعلی با حرکت انفرادی و عالی فرصت تک به تک خود را از دست داد. در همین دقایق دو موقعیت عالی گل زنی برای تیم میزبان از دست رفت. دقیقه ۳۲ بازی بود که علی ابراهیمی موقعیت عالی حریف را از دهانه دروازه مس برگشت داد و دروازه کرمانیها همچنان بسته ماند.اما در دقیقه ۳۷ بازی میزبان اولین گل بازی را وارد دروازه نارنجی پوشان کرمانی کرد.تیمها با نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان به رختکن رفتند.

 در دقیقه ۵۱ بازی علیرضا ابراهیمی بر روی پاس فرشید علیزاده گل تساوی را برای مس به ثمر رساند. هنوز ده دقیقه از تساوی بازی نگذشته بود که در دقیقه ۶۲ احسان پورشیغعلی گل دوم را وارد دروازه میزبان کرد.

در این لحظات آرمان شهدادنژاد در چند صحنه پی در پی ناجی دروازه مس شد.پس از اینکه مس پیش افتاد در ضد حملات نارنجی پوشان فرصت گل زنی مجدد را هم داشتند که دو موقعیت خوب را از دست دادند.در حالیکه دقایق تلف شده بازی رو به اتمام بود و مسیها می رفتند اولین برد خارج از خانه خود را جشن بگیرند، مجتبی بیژنی در دقیقه ۹۴ گل تساوی را وارد دروازه میهمان نمود. دقیقه ۹۵ نیز دروازه مس به سختی تهدید و این بار تیر دروازه ناجی شد. بدین ترتیب شاگردان ابراهیم زاده یازدهمین تساوی خود را ثبت کردند  و با یک امتیاز به کرمان بازگشتند.

مس با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر اکنون در رده دهم جدول قرار گرفت تا فردا سایر تیمها بازی های خود را برگزار کنند و پس از پایان هفته شانزدهم جایگاه مس مشخص شود. این بازی عصر سه شنبه ۱۶ آذر برگزار شد.

چهرشنبه ۱۷ آذر دو تیم دیگر استان نیز مقابل حریفان خود قرار می گیرند. گل گهر که در رده سوم جدول قرار دارد میهمان سپید رود رشت است و مس رفسنجان در خانه به دیدار خیبر خرم آباد خواهد رفت.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7492
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.