مس و یک تساوی دیگر

مس  این هفته در حالی به دیدار خونه به خونه رفت که میزبان از حمایت هوادارنش محروم بود و در هوای برفی و زمین گلی ورزشگاه هفت تیر بابل به یک امتیاز دست یافت.وضعیت نامساعد جوی ونا مناسب بودن زمین از کیفیت فنی بازی کاست. از موقعیتهای مهم این بازی دفاع عالی مسیها در دقیقه ۸۷ که ضربه خونه به خونه را از روی خط دروازه برگرداندند.هر چند که نارنجی پوشان در دقیقه ۹۲ موقعیت عالی گلزنی را از دست دادند.

مس با ترکیب :رضاحیدری، حامد محمودی، علیرضا ابراهیمی، بهنام داداش وند، وحید اسماعیل بیگی، فرزد حسینخانی، محمدرضا زینال خیری، حسین تهامی، سجاداژدر، احسان پورشیخعلی و محسن دلیر به میدان رفت.مس با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و  اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد.

مس رفسنجان هم این هفته میزبان ملوان بندر انزلی بود و مقابل شاگردان مایلی کهن که در رده دوم جدول قرار دارند به یک امتیاز رسیدند. با این تساوی رفسنجانیها ۱۵ امتیازی و در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفتند.

دیگر تیم استان گل گهر سیرجان که از ابتدای فصل وضعیت خوبی دارد و در رده های بالای جدول جابه جا می شود این هفته در زمین پارس جنوبی به شاگردان تارتار با نتیجه دو به صفر باخت.وبا ۲۳امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6890
1 نظر
  1. محمد می گوید

    به نظر من استان کرمان باید جلوی تیم داری شرکت مس را بگیرد
    وهزینه ان صرف توسعه ورزش های دیگر و ساخت اماکن ورزشی در سطح استان کرمان شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.