مس کرمان، استقلال اهواز را گلباران کرد

مهدی تیکدری از مس در دقیقه ۱۰ بازی با یک ضربه چیپ زیبا نخستین گل را وارد دروازه میزبان کرد. بازی با تک گل مس دنبال میشد که احسان آقاجری از تیم استقلال در دقیقه ۲۱ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.
با ۱۰ نفره شدن حریف مس کنترل بازی را در دست گرفت اما توپی از خط دروازه ها نگذشت، بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع  مس در نیمه نخست به پایان رسید.
در نیمه دوم بهترین نتیجه فصل تیم مس رقم خورد و مس میزبانش را گلباران کرد.
هنوز ۱۰ دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که کیانوش میرزایی با فرار از تله آفساید حریف، خود را در موقعیت گل قرارداد و با ضربه دقیق گل دوم مس را به ثمر رساند.
در دقیقه ۶۲ علیرضا ابراهیمی مدافع مس بر روی یک ارسال کرنر با ضربه سر برای سومین بار دروازه استقلال را فرو ریخت.
حسین تهامی در شلوغی در دروازه اهوازیها در حالیکه روی زمین افتاده بود با ضربه ای دقیق و فنی گل چهارم بازی را در دقیقه ۶۶وارد دروازه میزبان کرد.
معین راشدی از استقلال در دقیقه ۷۹ یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد.مهدی دغاغله در دقیقه ۸۹ بر روی پاس عمقی زیبای زنده‌روح با یک ضربه دیدنی پنجمین گل مس را به نام خود ثبت کرد. کرمانی‌ها با این برد شیرین و پرگل با ۳۶ امتیاز و پنج امتیاز اختلاف با صدر جدول در جایگاه پنجم ایستادند.

توقف مس رفسنجان و گل‌گهر

گل‌گهر این هفته میزبان نساجی مازندران بود. در دقیقه چهار بازی حمید گلزاری از گل‌گهر نخستین گل را به ثمر رساند.محمد عباس‌زاده گل تساوی را برای مازندرانیها وارد دروازه میزبان کرد.در دقیقه ۵۱ بازی برای بار دوم گل‌گهر با گل هادی رکابی پیش افتاد.در دقیقه ۴۷ محمد عباس‌زاده برای دومین بار بازی را به تساوی کشاند.و اینگونه گل‌گهر با تساوی دو بر دو در خانه متوقف شد. سیرجانیها با ۳۸ امتیاز در رده چهارم جدول هستند.
مس رفسنجان نیز این هفته میزبان نفت مسجد سلیمان بود. در نیمه اول بازی مس نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و با نتیجه تساوی بدون گل تیمها به رختکن رفتند.حمید نعمتی از مس در دقیقه ۶۳ نخستین گل بازی را وارد دروازه نفت کرد. نفت در دقیقه ۸۴ با گل سعید خردمند بازی را به تساوی کشاندند. مس رفسنجان با این نتیجه در خانه متوقف شد و با این یک امتیاز جایگاه ۱۰ جدول را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9607
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.