دربی مس به کام داداش بزرگی

دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان امروز در شرایطی در نهمین ال‌ مسینوی خود به مصاف هم رفتند که امید زیادی را برای تصاحب یکی از جایگاه‌های صعود پیش روی خود نمی‌بینند و هر دو تیم بدون اینکه استرس زیادی متوجه آن‌ها باشد، وارد دربی شدند.

بازی عملا با گذشت دقایق زیادی از آغاز خود چیزی برای ارائه نداشت و به جز فرصت خوبی که اکبرخواه برای مس کرمان از دست داد و تحرکات نسبی شاگردان سامره در زمین میزبان، بدون اتفاق خاصی در جریان بود.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی کسل کننده دو تیم در نیمه اول بدون رد شدن توپی از خط ‌دروازه‌ها به پایان برسد اما کیانوش میرزایی در دقیقه 38 روی اشتباه مدافعان مس رفسنجان گل اول را وارد دروازه کرد تا تیم دارکو با برتری در نیمه اول به رختکن برود.

هنوز یک دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود که مس رفسنجان توسط سجاد حیدری دروازه کرمانی‌ها را باز کرد و بازی خیلی زود به تساوی کشیده شد.

اما دو دقیقه بعد برتری به مسی‌های کرمان برگشت و محمدعلی اکبرخواه روی پاس عالی یاسر فیضی برای این تیم گلزنی کرد تا این بار برادر بزرگ‌تر دست به غافلگیری بزند.

چند دقیقه بعد مس کرمان می‌توانست به گل سوم دست پیدا کند که شوت خوب رضا ستاری با واکنش سعید ابراهیم پور راهی کرنر شد.

در ادامه دو تیم به صورت جسته و گریخته حملاتی روی دروازه‌های یکدیگر ترتیب دادند و در بیست دقیقه پایانی، دارکو با تعویضی تدافعی نشان داد که علاقه‌ای به حمله ندارد و حفظ بازی را ترجیح می‌دهد و به همین دلیل بود که مس رفسنجان توانست بیشتر خود را به دروازه نزدیک کند؛ تا جایی که در دقیقه 78 تنها واکنش عالی حمید عرفانی سنگربان مس اجازه دبل را به حیدری و مس رفسنجان نداد.

در دقیقه 84 مس کرمان با اخراج ستاری ده نفره شد تا رفسنجانی‌ها در دقایق پایانی به فرار از شکست در دربی امیدوار شوند اما در نهایت موفق به انجام آن نشدند و مس کرمان با فتح این دربی انتقام شکست بازی رفت را از مس رفسنجان گرفت.

با این نتیجه مس کرمان 41 امتیازی شد و با دو پله صعود به رده هفتم رسید و شاگردان علی سامره با نبردن در سومین هفته پیاپی به رده نهم سقوط کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16868
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.