پیشنهاد مس در دست آرش

چندی است که خبر پیوستن آرش برهانی به تیم مس شادی هوادارن نارنجی‌پوشان را که این روزها بابت نتایج مس رضایت دارند دوچندان کرده است.

در پایان نیم فصل اول ۵ بازیکن از جمع مسی‌ها جدا شدند و آرش برهانی گزینه‌ای برای جایگزینی محسن دلیر است. با پیوستن آرش به جمع تیم کرمانی جای خالی یک مهاجم تمام کننده در این تیم پر می شود و این تغییر می تواند نتایج خوبی را برای نارنجی‌پوشان رقم زند.

مسئول روابط عمومی باشگاه مس در این مورد به «کرمان نو» می گوید مذاکره انجام شده و باشگاه شرایطش را گفته است، اگر آقای برهانی موافق باشد، قطعا قرارداد امضا می‌شود. با توجه به اینکه چهارشنبه آخرین مهلت نقل و انتقالات هست سرانجام این موضوع فردا مشخص می‌شود.

در همین حال سایت باشگاه مس خبر از پیوستن «علی یونسی» مهاجم سابق این تیم به جمع نارنجی‌پوشان داد. (یونسی در لیگ ۹۳ آمار دوگل و سه پاس گل و یک پنالتی در ۱۰ بازی را به ثبت رساند.)

به نظر می‌رسد برهانی نیز پیشنهاد مسی‌ها را رد نکند زیرا او در مصاحبه ای گفته:« دو آرزوی دیگر دارم که یکی به استقلال و یکی هم به تیم عشق دوران کودکی‌ام که در آنجا بزرگ شدم  و مدیون مردم خوبش هستم، برسم.»

با اتفاقاتی که در نیم فصل دوم برای مسی‌ها در حال وقوع است. هوادارن مس امیدوار به روزهای بهتری برای تیمشان هستند. روزهایی که شاید مس را در بالای جدول ببینند و صعود به لیگ برتر آرزویی دست یافتنی باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9291
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.