کاراته‌کارهای رفسنجانی نایب‌قهرمان کشور شدند

فاطمه رحمانیان در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: تیم‌های مازندران و گیلان نیز به مقام های اول و سوم رقابت‌های کشوری هنرهای رزمی مدرن دست یافتند.
وی اظهار داشت: دختران کاراته کای منتخب استان کرمان در قالب باشگاه تکنیک نوین و تیم صنعت مس رفسنجان در این رقابت ها شرکت و در بخش های تیمی و انفرادی عناوین و مدالهای مختلف طلا، نقره و برنز را کسب کردند.
نایب‌رئیس هیات کاراته شهرستان رفسنجان بیان کرد: نخستین رقابت های کشوری این ورزش 15 آذرماه در استان مازندران شهرستان فریدونکنار با حضور بیش از 300 شرکت کننده از استان ها برگزار شد.
مربی باشگاه تکنیک نوین رفسنجان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: کاراته کاهای رفسنجان در این رقابت ها به طور انفرادی 14 مدال طلا، هشت مدال نقره و 12 مدال برنز را از آن خود کردند.
زهرا زین الدینی بیان کرد: در کاتای تیمی یسنا اژدری، فاطمه رجبی و فاطمه محمودی مدال طلا را به دست آوردند.
وی که خود نیز در بخش انفرادی کومیته و کاتای این دوره از مسابقات توانست مدال طلا و نقره را به دست آورد افزود: در بخش انفرادی کومیته و کاتا فاطمه رجبی مدال طلا و برنز، دیانا حلیمی طلا و برنز، مبینا احدی 2 مدال نقره، فاطمه محمودی مدال نقره و برنز و ندا رزم آرا مدال نقره و برنز و نیز یسنا اژدری هم مدال نقره و برنز را کسب کردند.
ورزش هنرهای رزمی مدرن، به تازگی وارد کشور شده و ترکیبی از تمامی سبک های کاراته از جمله سبک شوتوکان و کیوکوشین است.
هیئت کاراته رفسنجان بیش از 500 عضو دارد و رفسنجان با 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.

درخشش دختر اناری در مسابقات کاراته بین المللی تهران

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21865
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.