کشک؛ مثل هیات مدیره باشگاه مس!

ظاهرا روال تصمیم گیری ها در باشگاه مس کرمان ادامه دارد و با وجود اینکه برخی افراد اصرار دارند که هیات مدیره باشگاه مس در تصیمات نقش آفرینی می کند اما تصمیمات تنها به اطلاع هیات مدیره این باشگاه می رسد!

یکی از انتقادات شدید به نحوه مدیریت باشگاه مس در این چند سال، عدم استقلال هیات مدیره باشگاه مس در تصمیم گیری های مهم و اساسی است و تصمیمات خرد و کلان باشگاه مس ابتدا در شرکت مس به عنوان صاحب اصلی باشگاه اتخاذ و سپس در هیات مدیره باشگاه مس مطرح می شود.

نحوه تصمیمات در باشگاه مس در این فصل عجیب تر هم بوده؛ با یک جلسه سرپایی و 10 دقیقه ای در یکی از هتل های کرمان با استعفای مسعودزاده از مدیرعاملی مخالفت شد و چند روز بعد و کمتر از یک ساعت پس از شکست پنج گله در دربی مقابل گل گهر از طرف شرکت مس به اطلاع هیات مدیره می رسد که با استعفای مسعودزاده موافقت شده و مدیر جدید از سونگون به کرمان می آید تا کلید اتاق جدیدش را تحویل بگیرد!

در این بین یکی از اعضای هیات مدیره که مخالف چنین تصمیمی بود از ترکیب هیات مدیره کنار رفت و سایر اعضا با همان سیستم قبلی به حضور بی تاثیر خود تداوم بخشیدند.

جالب اینکه ایرج کهندل مشاور مدیرعامل سابق باشگاه مس با سنی بالا سریعا به ترکیب هیات مدیره اضافه شد تا جایی در هیات مدیره خالی نماند. در این شرایط بهتر نبود از مدیری جوان با تفکرات جدید در ترکیب هیات مدیره استفاده شود؟ هرچند که هیات مدیره باشگاه مس با توجه به موضوعاتی که بیان شد جایی برای تفکرات جدید نیست…

شرکت مس حق دارد به عنوان متولی اصلی باشگاه مس تصمیمات را در رابطه با باشگاه مس اتخاذ کند اما بهتر است نقش متفاوتی به هیات مدیره باشگاه بدهد تا حضور آن ها مصداق جمله معروف علی پروین نباشد؛ هیات مدیره باشگاه مس مثل مدیرفنی یعنی کشک!

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16101
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.