فرزاد در لیست فروش نیم فصل؛کاپیتان رفت

بر اساس لیست اعلامی باشگاه مس برای بازیکنان آزاد خود در نیم فصل  نام فرزاد حسینخانی کاپیتان تیم مس کرمان به چشم می‌خورد.

فرزاد حسینخانی که در سال‌های اخیر اختلافات زیادی با مسئولان ارشد این باشگاه داشت و در بعضی مواقع در دقیقه ۹۰ اقدام به عقد قرارداد می‌کردند این بار اختلافات تشدید شد و ادامه همکاری این بازیکن و تیم با هم وجود نداشت و مسئولان باشگاه تصمیم قطعی به جدایی این بازیکن از این تیم گرفتند.

جدایی حسینخانی به دلیل مسائل فنی نبوده است

ماجرا را از مسئول روابط عمومی تیم مس کرمان جویا شدیم.

«سعید قرایی» علت این جدایی را اختلاف نظر این بازیکن با مسئولان و مدیران این باشگاه دانست. او تاکید می‌کند که این جدایی به دلیل مسائل فنی نبوده است.

وی همچنین می‌گوید اختلافات حسینخانی با مدیران باشگاه به اعضای تیم رسیده و اثرات منفی روی سایر بازیکنان گذاشته بود که در نهایت مسئولان تصمیم بر این موضوع گرفتند.

قرایی شروع اختلافات را مسائل مالی از جمله مطالبات معوق این بازیکن دانست و ادامه داد که  همین مسئله زمینه ساز سایر اختلاف نظرها نیز شد.

تا تسویه حساب کامل صحبت نمی‌کنم

در ادامه برای شنیدن صحبت‌های طرف مقابل خواستار صحبت با فرزاد حسینخانی شدیم که این کاپیتان در جواب به ما گفت: تا تصویه حساب کامل صحبت نمی‌کنم.

ولی آنچه در میان مهم است هر تیم و باشگاهی یک یا دو بازیکن و مربی هستند که بعدد از رشد کردن و مطرح شدن، پیشنهادات سایر تیم‌ها نمی‌پذیرند و قصد ادای دین به تیم خود دارند  وفرزاد حسینخانی هم جز این دسته از افرادی بود که با وجود پیشنهاداتی از لیگ برتر داشت باز قبول نکرد و می خواست رکورد بزند.

این اقدام باشگاه مس را برخورد غیر حرفه‌ای با این بازیکن تلقی می‌شود و بدعت خوبی برای برخورد باشگاه‌ها با بازیکنان با سابقه خود نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8499
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.