ادامه صدر نشینی گل گهر | ناکامی مسی ها

صدر نشینی گل گهر ادامه دارد

سیرجانی ها این هفته مهمان فجر سپاسی شیراز بودند. گل گهر در این بازی هم در ادامه پیروزیهای پی در پی  در دقیقه ۱۵ با گل اکبر صغیری از میزبانش پیشی گرفت. تیم ها با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفتند. در دقایق پایانی نیمه دوم حمید گلزاری دومین گل را برای تیم گل گهر به ثمر رساند تا این تیم همچنان صدر نشین باشد.

ادامه نتایج ضعیف مس رفسنجان

مس رفسنجان که از ابتدای لیگ تا حالا وضعیت خوبی در جدول ندارد این هفته در خانه با نتیجه یک برصفر متوقف شد. عباس یحیی بیگی در دقیقه ۱۷ برای نساجی مازندران گل زد. تا رفسنجانی ها همچنان در پایین جدول بمانند.

اولین باخت مس کرمان

مس کرمان که این فصل را با مساوی های پی در پی پشت سر گذاشته بود، هفته قبل توانست اولین پیروزی این فصل را در خانه بدست آورد و این هفته با امید کسب امتیاز به دیدار ملوان رفت. اما ملوانان اولین شکست را برای مس رقم زدند. در دقیقه ۱۷ بازی روی اشتباه مدافعان مس، شاهین ثاقبی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و به راحتی دروازه مس را باز کرد. در دقیقه ۴۲ حسین شناسی بدون مزاحمت مدافعان مس گل دوم ملوان را به ثمر رساند. در وقت های تلف شده بازی فرشید علیزاده با شوت محکم تیر دروازه را نشانه رفت که در برگشت مهدی دغاغله مس را به اولین گل رساند و امید را در دل مسی ها زنده کرد. اما بازی در نیمه دوم گلی در بر نداشت. مس دو بر یک از میزبانش شکست خورد و در پایان هفته ۸ در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار گرفت.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3540
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.