استقبال از قهرمانان پارالمپیک | سنگ تمام كرمانى ها براى ورزشكاران همشهرى

در این مراسم برای خوش آمدگویی به ورزشکاران فرش قرمز پهن و گروه موسیقی نواخت و آنها مورد استقبال مسئولین، خانواده ها و مردم قرار گرفتند. در محوطه فرودگاه جشن کوچکی برگزار و وعده جشن باشکوهی در هفته آینده با حضور استاندار داده شد. در ادامه برنامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و رئیس مجمع نمایندگان استان سخنرانی كردند.
” حمید ذکااسدی “ضمن خوش آمدگویی به ورزشکاران و مدال آوران پارالمپیک گفت که بانوان پر افتخار کرمانی در المپیک و پارالمپیک پرچمدار کاروان ایران بودند این مایه فخر کرمان و کرمانیان است. وی به حضور استاندار کرمان در فرودگاه تهران برای استقبال از ورزشكاران كرمانى پارالمپيك اشاره کرد و افزود که استاندار از ابتدای فعالیت به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی توجه ویژه ای دارد. او اظهار داشت که این ورزشکاران با وجود مشکلات جسمانی به قهرمانی باور داشتند و توانستد قهرمان و الگویی برای همگان شوند. معاون استاندار ادامه داد که در هفته آینده جشن با شکوهی برای تقدیر از ورزشکاران برگزار خواهد شد.

“حسین امیری” نماينده مردم زرند در مجلس هم از عزم بلند ورزشکاران پارالمپیکی گفت. وى معتقد است این ورزشکاران توانستند با غلبه بر مشکلات افتخار آفرینی کنند و همه مردم استان کرمان به این عزیزان افتخار می کنند. او گفت ما برای حمایت از ورزش همیشه تلاش کرده ایم شخص من در ۱۶ سالی که افتخار نمایندگی مردم زرند و کوهبنان را داشته ام همیشه در مجلس برای بهتر شدن شرایط و جایگاه ورزش و ورزشکاران هم استانی تلاش کرده ام با افتخارآفرینی های که ورزشکاران ما داشته اند باید این تلاش و حمایت ها دو چندان شود.
کاروان پارالمپیک ایران با ۱۱۱ ورزشکار در ریو حضور داشت که استان کرمان با بیشترین تعداد ورزشکار و بیشترین تعداد مدال پرافتخار ترین استان کشور شد ورزشکاران کرمانی حاضر در “ریو” زهرا نعمتی، پیمان نصیری، عشرت کردستانی ، سمیه عباس پور، مریم ایرانمش، بتول خلیل زاده، ایمان فرحبخش، محمد رضا مهنی نسب، صادق رحیمی و سجاد مرادی بودند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3451
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.