بازگشت مقتدرانه کرمانی‌ها از تعطیلات نیم فصل

گل‌گهر ۵ راه آهن ۰

گل‌گهر درخانه به دیدار راه‌آهن رفت. علی مرزبان در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی اولین گل را برای سیرجانی‌ها به ثمر رساند. اکبر صغیری در واپسین دقایق نیمه نخست بازی را ۲بر صفر کرد تا میزبان با خیالی راحت به رختکن برود. در نیمه دوم نیز شاگردان بگوویچ حاکم مطلق میدان بودند و در دقیقه ۷۴ پیمان نامور گل سوم بازی را وارد دروازه راه‌آهن کرد. مهرداد آوخ با دوگل دقایق ۷۸ و ۸۰ تعداد گلهای زده سیرجانی‌ها را به پنج رساند و بازی با نتیجه پنج به صفر به پایان رسید . گل گهر با ۳۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

برد شیرین مس کرمان در شیراز

مس کرمان با وجودیکه که در شیراز  میهمان بود مورد  تشویق حدود ۱۰۰ نفر از هوادارنش قرار داشت . مس با ترکیب آرمان شهداد نژاد، علیرضا ابراهیمی، حامد محمودی، بهنام داداش وند، علیرضا قاسمی، احمد زنده روح، حسین تهامی، میلاد محمدی،مهدی تیکدری، احسان پورشیخعلی، و مهدی دغاغله به میدان رفت .
در دقایق نخستین بازی مهدی دغاغله برای تیم مهمان موقعیت خوب گلزنی را از دست دادو در دقیقه ۸ بازی علیرضا ابراهیمی از مس کارت زرد گرفت. در دقیقه ۲۵ بازی شوت محکم احمد زنده‌روح دروازه شیرازی‌ها را به لرزه انداخت. در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی نیفتادو تیمها با تساوی بدون گل به رخت کن رفتند.
در دقیقه ۶۷ بازی احمد زنده‌روح با یک پاس عمقی بسیار زیبا در بین مدافعان سپاسی رضا ستاری را صاحب موقعیت عالی گل زنی کردو گل نخست توسط ستاری وارد دروازه فجر سپاسی شد.

مهدی تیکدری در دقیقه ۹۳ بازی با یک حرکت پابه توپ عالی به محوطه جریمه حریف زد و با یک ضربه چیپ عالی گل دوم را برای مس به ثمر رساند. کرمانی‌ها با سه امتیاز شیرین دست پر برگشتند. مس با کسب ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاد.

مس رفسنجان میزبان پارس جنوبی بود که با نتیجه تساوی صفر بر صفر متوقف شد این تیم با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8634
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.