بزن بزن بعد از دعوای دارکو و مرزبان!

مس کرمان امروز عصر موفق شد با یک گل شهرداری ماهشهر را از پیش رو بردارد تا خود را به قافله مدعیان در مهمترین مقطع فصل نزدیک کند. این دیدار البته با کلکسیونی از حاشیه‌های ریز و درشت نیز همراه بود.

در روزی که وزش باد در ورزشگاه کار را برای دو تیم سخت کرده بود، سکوهای ورزشگاه باهنر با استقبال انگشت‌شمار هواداران مس روبرو شدند؛ حاضران در ورزشگاه البته شاهد بازی سردی نبودند و نمایش خوب مس، تشویق‌های اندک تماشاگران این تیم را به دنبال داشت.

پیش از شروع بازی به احترام فوت تعدادی از هموطنان در سانحه هوایی کوهستان دنا یک دقیقه سکوت در ورزشگاه حکم فرما شد.

دکتر امیری خراسانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان نیز در ورزشگاه حضور پیدا کرد و در کنار مدیرعامل باشگاه مس به تماشای پیروزی نارنجی‌ها نشست.

داور در این بازی تمام کارت‌های خود را برای تیم مس از جیبش خارج کرد و پنج بازیکن مس با اخطارهای او جریمه شدند. سختگیری بیش از حد داور بازی در چند صحنه منجر به عصبی شدن بازیکنان و اعتراض کادرفنی مس شد و او در نیمه دوم مهدی نامجو، مربی مس را از روی نیمکت اخراج کرد.

در شرایطی که بازی بدون حاشیه و آرام در جریان بود اما جنجال از دقایق پایانی با درگیری لفظی علیرضا مرزبان و دارکو درازیچ آغاز شد. دو مربی به یکدیگر نزدیک شدند و به جدال تند لفظی پرداختند که با دخالت مسئولان برگزاری بازی، جو دوباره آرام شد؛ اما این درگیری لفظی جرقه کتک کاری بعد از بازی بود و همین که سوت پایان زده شد، یکی از نیمکت نشینان تیم ماهشهری به دارکو حمله کرد و با مُشت به صورت او زد؛ یکی از عوامل تیم مس نیز بلافاصله به هواخواهی سرمربی کروات این تیم پاسخ مُشت فرد حمله کننده را با مُشتی دیگر داد!!

با ورود نیروی انتظامی این قائله ختم به خیر شد اما عجیب بود دیداری که آرام دنبال می‌شد به یکباره رنگ جنجال به خود گرفت تا جذابیت بازی درون زمین تحت تاثیر اتفاقات خارج از آن قرار بگیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16295
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.