تداوم امتیازگیری مس با دارکو

مسی‌ها که در سه هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده بودند، امروز در هفته بیست و پنجم برای بهبود شرایط روحی و امتیازی خود مقابل اکسینی قرار گرفتند که در این فصل در خانه تیم مقتدری نشان داده و برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند.

دیدار دو تیم همسایه در نیمه اول افت و خیز بالایی نداشت و اتفاقا این تیم مس بود که نمایش بهتری در زمین داشت و برای گلزنی به صورت جسته و گریخته به دروازه حریفش چشمک می‌زد اما در آخرین دقیقه این نیمه تیم اکسین روی غفلت مدافعان مس دروازه این تیم را باز کرد تا پیروز به رختکن برود.

شاگردان دارکو با شروع نیمه دوم سریعا غفلت ثانیه آخری خود در نیمه اول را جبران کردند و محمدعلی اکبرخواه بود که در دقیقه 48 گل تساوی را برای مس زد.

در ادامه تیم اکسین برای بازگشت به برتری جلو کشید و دروازه مس را با موقعیت‌های بعضا خطرناکی هم روبرو کرد و در مقابل تیم مس سعی کرد کنترل جریان بازی را به دست بگیرد و نیم نگاهی هم به دروازه حریفش داشته باشد.

تلاش دو تیم در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید و تیم مس با کسب این تک امتیاز خارج از خانه به روند امتیازگیری خود تداوم بخشید و با توجه به شکست مس رفسنجان در مقابل راه آهن، با یک پله صعود به رده هفتم جدول رسید.

مسی‌ها هفته آینده مقابل نساجی مازندران قرار خواهند گرفت.

اما در شرایطی که دارکو همچنان مترجم ندارد و در مورد عملکرد تیمش صحبت نمی‌کند، مربی تیم فوتبال مس کرمان اعتقاد دارد که این تیم به جای یک امتیاز، شایستگی کسب امتیازات کامل دیدار مقابل اکسین را داشت.

مهدی نامجو بعد از تساوی مقابل اکسین گفت: بازیکنان مس جنگندگی خوبی داشتند و نیمه اول کاملا در اختیار تیم ما بود. شایستگی برتری در این نیمه را داشتیم اما روی یک اتفاق با یک ضربه ایستگاهی دروازه ما باز شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان خواسته‌های کادرفنی را در زمین به نمایش گذاشتند و توانستند یک امتیاز را از حریف بگیرند. واقعا لیاقت تیم ما پیروزی بود که محقق نشد اما در بازی مقابل نساجی این سه امتیاز را جبران خواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16400
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.