تلاش نافرجام دو نامزد برای اعتمادسازی دوباره

حدود دو هفته قبل بود که این مرجع خبری در کنار اعلام شدن تاریخ برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال، از رد صلاحیت سه نامزد تصدی‌‌گری کرسی این هیات پرده برداشت و اعلام شد که مراد حاج جعفری، علیرضا ابراهیمی و علیرضا کهوری هرکدام بنا به دلایلی از سوی مراجع فوتبالی و غیرفوتبالی مجوز حضور در انتخابات را دریافت نکرده‌اند و فقط دکتر علی قرایی و مهدی جهانشاهی صلاحیت حضور در مجمع انتخاباتی را دارند.

با این حال دو نفر از نامزدها که با عدم تایید صلاحیت روبرو شده بودند، در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا دوباره اعتماد مراجع تصمیم گیرنده را جلب کنند؛ هر روز شایعات جدیدی از تعویق تاریخ برگزاری انتخابات و حتی بازگشت یکی از نامزدها به لیست نهایی فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسید اما حالا با نامه‌ای که فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کرده، همه چیز در خصوص برگزاری انتخابات هیات فوتبال در تاریخ 19 اردیبهشت قطعی به نظر می‌رسد.

البته فدراسیون فوتبال روز گذشته اشتباه عجیبی در ارسال نامه‌ انجام داد که سریعا آن را اصلاح کرد. در نامه فدراسیون ابتدا نام دکتر علی قرایی و علیرضا کهوری به عنوان اسامی نهایی نامزدها قید شده بود اما بلافاصله با اصلاحیه‌ای که صورت گرفت، نام مهدی جهانشاهی به جای کهوری در نامه آورده شد.

به هر شکل هیات فوتبال استان کرمان قرار است 8 روز دیگر پس از ماجراهای زیاد در تعویق مداوم و یکساله‌ی انتخابات، رییس جدیدی را بشناسد و فوتبال کرمان قبل از شروع جام جهانی دچار تحولات گسترده‌ای شود.

پ ن: در مطلب قبلی در تاریخ 25 فروردین اعلام شده بود که فدراسیون نامه را به اداره کل ورزش و جوانان ارسال کرده اما چنین اتفاقی در آن زمان رخ نداده بود و دلیل تاخیر در ارسال نامه نیز به تلاش‌ها برای بازگشت به انتخابات برمی‌گشت. لازم است در این رابطه عذرخواهی از مخاطبان انجام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17559
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.