جعفری: برای پنجمین قهرمانی مصمم بودیم

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم امروز موفق شد با 6 گله کردن ذوب آهن اصفهان به مقام قهرمانی لیگ برتر بانوان در سال 96 دست پیدا کند و در روزهایی که مردان فوتبال کرمان وضعیت چشمگیری ندارند، این قهرمانی دختران بمی اتفاق خوشایندی بود که در آستانه نوروز 97 رخ داد.

مرضیه جعفری، سرمربی شهرداری بم در خصوص قهرمانی تیمش به “کرمان نو” گفت: اول از هر چیزی خدا را شکر می‌کنم که به ما کمک کرد تا پنجمین مقام قهرمانی خود را کسب کنیم و بسیار جای خوشحالی برای تیمم داشت.

وی ادامه داد: امسال شرایط بسیار سختی داشتیم و 4 تیم دیگر نیز در کورس قهرمانی رقابت می‌کردند اما بچه‌های تیم ما از همان ابتدای کار برای پنجمین قهرمانی باانگیزه نشان دادند و تلاش زیادی برای کسب این عنوان کردند. درست است که گاهی اوقات خوب نبودیم و نباید می‌باختیم ولی قهرمانی ما مقتدرانه به دست آمد که امیدوارم بتوانیم این موفقیت‌ها را ادامه دهیم.

سرمربی شهرداری بم در خصوص صحبت‌هایی که شب گذشته مبنی بر تبانی این تیم بعد از حضور نیافتن ذوب آهن در بم به وجود آمد و موجب تعویق یک روزه‌ی قهرمانی تیمش شد، گفت: واقعا از دیشب صحبت‌های مزخرفی از سوی برخی‌ها مطرح شد و من خودم به فدراسیون گفتم که بازی ما را مقابل ذوب آهن برگزار کنند تا شایعه‌ای به وجود نیاید. این شایعات تنها یک بازی مسخره برای لوث کردن قهرمانی تیم ما بود اما قهرمان شدیم و با 6 گل به شایعات جواب دادیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16921
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.