دختران کرمانی قهرمان راگبی کشور شدند

میرزا آقابیک گفت که در پایان این مسابقات تیم استان کرمان با کسب چهار پیروزی مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های البرز و گلستان به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

وی افزود که رقابت‌های راگبی دختران زیر ۱۸ سال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۵ تیم در گرگان برگزار شد.
رئیس انجمن راگبی بانوان کشور تاکید کرد که تیم‌های ملوان بندرگز، گلستان، البرز، کرمان و داتیس تهران در استادیوم شهدای کریم آباد گرگان باهم رقابت کردند و افراد برتر به تیم ملی دعوت می‌شوند.
آقابیک گفته پس از این مسابقات رقابت‌های آقایان برای انتخابی تیم «ب» کشور برای تقویت  و پشتوانه‌سازی تیم ملی برگزار می‌شود.
رئیس انجمن راگبی بانوان کشور گفت که تیم راگبی پسران نتایج خوبی گرفته و دو دوره قهرمانی در غرب آسیا و آسیای میانه را در کارنامه خود دارد و همچنین راهیابی به مسابقات انتخابی المپیک ریو در کارنامه این تیم قرار دارد.
آقابیک تصریح کرد که تیم ملی به سکوهای آسیایی فکر می‌کند و به دنبال رسیدن به جایگاه خوبی در راگبی برای ایران هستیم. مهم‌ترین برنامه انجمن برگزاری دوره‌های آموزشی است.
وی گفت که این آموزش‌ها در رده‌های مختلف خواهد بود و در کنار آن تربیت مربی خواهیم داشت و کلاس بین‌المللی تز ۷ نفره با مربی بین‌المللی در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌کنیم.
آقابیک تاکید کرد که انجمن راگبی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی کشور است و پشتوانه خوبی برای تیم ملی هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13352
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.