دربی کرمان برنده نداشت | ابراهیم‌زاده ورمالید

هفته سوم لیگ آزادگان برای کرمانیها داغ داغ بود. عصر جمعه ۲۹مرداد مس کرمان میزبان گل‌گهر صدر نشین بود. مس با ترکیب آرمان شهداد نژاد، بهنام داداش وند، محمدرضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمدرضا زنده روح، سجاد اژدر، محسن دلیر، میلاد محمدی، علیرضا قاسمی، وحید اسماعیل بیگی و علیرضا ابراهیمی رو در روی مهمان سیرجانی خود قرار گرفت.

این بازی علی رغم خواست فوتبال دوستان کرمانی از شبکه استانی پخش نشد. اما طرفداران مس به صورت رایگان این بازی را در ورزشگاه امام علی کرمان به نظاره نشستند. تماشاگران این بازی حدود ۳۰۰ نفر بودند که ۵۰ نفرشان از سیرجان آمده بودند.

این یعنی نارنجی پوشان هنوز نتوانسته‌اند توجه علاقه‌مندان کرمانی را متوجه خود کنند.

مس کرمان با گذشت سه هفته از لیگ آزادگان هنوز نتوانسته شیرینی برد را بچشد. اینبار در یک بازی خانگی آنهم در برابر رقیب هم استانی خود تساوی کرد.
در ابتدای این بازی اکبر صغیری در دقیقه ۱۲ دروازه میزبان را باز کرد، اما مسی ها در دقیقه ۳۹ بازی از روی نقطه پنالتی با گل احمد زنده روح بازی را به تساوی کشاندند. در پایان ۴۵ دقیقه اول، دو تیم با تساوی ۱بر ۱به رخت کن رفتند
.در نیمه دوم دردقیقه ۶۳«علیرضا ابراهیمی» از تیم مس اولین اخطار بازی را گرفت، اما با دریافت دومین اخطار بازی در دقیقه ۷۵ توسط «مهرداد آوخ» دو تیم در اخطارها هم به تساوی رسیدند. در دقیقه ۷۸ علی مرزبان بازیکن گل‌گهر کارت زرد دریافت کرد، در ادامه بازی وی با دریافت دومین کارت زرد در دقیقه ۸۵ از بازی اخراج شد تا گل‌گهر دقایق پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد. نهایتا در پایان ۹۰ دقیقه دو تیم امتیازها را تقسیم کردند تا گل‌گهر با تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول بماند و مس در جایگاه ۱۲ جدول جا خوش کند.

ابراهیم‌زاده: سال قبل از گل‌گهر شکست خوردیم،امسال بردیم،یعنی پیشرفت کردیم

در پایان بازی «ابراهیم میرزاپور» مربی تیم گل‌گهر ضمن عادلانه توصیف کردن تساوی تیمها، اصفهانی بودن داور و کرمانی بودن داور چهارم را شبهه انگیز خواند و ابراز امیدواری کرد کمیته داوران در چینش داوران دقت بیشتری نماید.
منصور‌ابراهیم‌زاده به صحبتهای میرزاپور واکنش نشان داده و می‌گوید که ما بیشتر از گل‌گهر از داوری متضرر شدیم. داوری آقای صالحی همیشه برای مس بد یمن بوده. وی افزود تیم مس روز به روز بهتر و روانتر از قبل بازی می کند، وقتی پارسال از گل گهر شکست خوردیم و امسال مساوی کردیم، یعنی بهتر شدیم.

ابراهیم‌زاده در مورد عدم آمادگی محسن دلیر اظهار کرد او بازیکن خوبی است، اما دیر به ما اضافه شده است، زمان می‌برد تا به مرز آمادگی برسد. در پاسخ به عدم بازی فرزاد حسینخانی در حالیکه سایت باشگاه از سلامت او خبر داده بود می گوید که به نظر من فرزاد از ناحیه عضله پا دچار مصدومیت است و هنوز به سلامت کامل نرسیده است.
لازم به ذکر است که تیم گل گهر با ترکیب پرویز کریمی، عیسی پرتو، مهران گلزاری، هادی رکابی، میلاد صادقیان، علی مرزبان، پیمان نامور، رضا محمودآبادی، مهدی جعفر پور، مهرداد آوخ، اکبر صغیری به میدان رفت.

مس رفسنجان در قعر ماند

مس رفسنجان دیگر تیم استان این هفته مهمان راه آهن تهران بود و مانند هفته اول و دوم بازی را واگذار کرد و راه آهن با گلهای دقیقه ۴۹ میلاد زنید پور و دقیقه ۵۷ هادی شکوری پیروز شد. در پایان هفته سوم مس رفسنجان با سه باخت همچنان در قعر جدول و رده هفدهم قراردارد.

http://photo.kermaneno.ir/album/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D9%84%E2%80%8C%DA%AF%D9%87%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%B1%D8%AC%D8%A7

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2450
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.