دعوت ٢ فوتبالیست از استان کرمان به تیم ملی امید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: طبق اعلام کادر فنی تیم ملی امید، ۳۰ بازیکن به اردوی این تیم دعوت شده‌اند که دو تن از آن‌ها یعنی علیرضا آرتا و حسین پورحمیدی از استان کرمان هستند.

وی افزود: براساس اعلام فدراسیون فوتبال، شاگردان فرهاد مجیدی در طول برگزاری این اردو روز ٢٤ تیر یک مسابقه تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال بزرگسالان برگزار می‌کنند.

امیرخسروی تصریح کرد: پیش از این، از استانِ پهناور کرمان فقط علیرضا آرتا به تیم ملی امید دعوت شده بود، اما حسین پورحمیدی نیز که اخیراً به تیم گل‌گهر پیوسته، به عنوان گلر در این اردو حاضر است.

وی یادآور شد: بر این اساس، آرتا از مس کرمان و پورحمیدی از گل‌گهر سیرجان از ١٨ تا ٢٥ تیر به مدت یک هفته در اردوی تیم ملی امیدحضور دارند.

امیرخسروی افزود: چندی پیش قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در دیدار با مقامات فدراسیون از دعوت نشدن تعداد بیشتری از بازیکنان این استان به رده‌های مختلف تیم ملی به شدت انتقاد کرده بود که مقامات فدراسیون به خصوص مسئولان جدید کمیته جوانان و استعدادیابی قول حل این موضوع را داده بودند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29838
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.