دو بازی برای مس با دو مسیر متفاوت

مس برای زنده نگه داشتن امیدهایش عملیات سختی در دو هفته آینده پیش روی خود می‌بیند و دو بازی پیاپی در خارج از خانه مقابل اکسین و نساجی نشان خواهند داد که آیا تیم دارکو می‌تواند به کورس صعود برگردد یا اینکه مجبور می‌شود در ادامه فصل برای انجام بازی‌های تشریفاتی پا به زمین بگذارد.

مرحله شوک در سه هفته گذشته برای تزریق روحیه به مس کاملا موفقیت آمیز بود و کسب 7 امتیاز از سه بازی نه چندان دشوار، حالا مس را به مرحله بعدی رسانده است؛ مس در مرحله جدید نیاز به ثبات در نتیجه‌گیری دارد تا هم امتیازات مهم از دست رفته در هفته های ابتدایی نیم فصل دوم را جبران کند و هم اینکه اعتماد به نفس را در وجودش بازیابی کند.

مس پس از تغییراتی که به لحاظ مدیریتی و همچنین فنی به خود دید، کاملا از بحران فاصله گرفته و با افزایش روحیه بازیکنان مس و بازگشت نسبی تمرکز به این تیم در هفته‌های اخیر، حالا این امیدواری وجود دارد که مس بتواند از دو زمین سخت و متوالی در خارج از خانه مقابل اکسین البرز و نساجی مازندران که از رقیبان این تیم در بالای جدول هستند سربلند خارج شود.

سربلندی برای مس یعنی کسب 4 امتیاز از این دو بازی که البته ماموریت بسیار دشواری است اما اگر این تیم می‌خواهد دوباره وارد فاز رقابت صعود شود، راهی جز کسب امتیاز کامل در یکی از بازی‌ها و حداقل امتیاز در یکی دیگر از مصاف‌های خارج از خانه خود ندارد.

روی دیگر سکه برای مس شکست در یکی از این بازی‌ها است که امیدهای دوباره رنگ گرفته این تیم را به شدت کمرنگ خواهد کرد. خصوصا که فاصله امتیازی مس با این دو رقیب نیز در جدول بیشتر می‌شود و جبران این فاصله در هفته‌های رو به پایان عملا به غیرممکن تبدیل خواهد شد و سایر رقیبان هم طبعا به سود مس امتیاز از دست نخواهند داد.

مس در حالی به یکی از مهمترین مقاطع فصل خود پا می‌گذارد که برای موفقیت در هر کدام از دیدارهای خود باید هوشمندانه با حریفش رفتار کند و بداند که تعیین مسیر در ادامه فصل بستگی به عملکردش در این دو بازی دارد. باید دید آیا نارنجی‌های کرمان می‌توانند بعد از بازگشت به جدول، به کورس اصلی صعود نیز برگردند یا اینکه این تیم با یک غفلت بدموقع سرنوشت دیگری را برای خود رقم خواهد زد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16386
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.