سربلندی مس ب در عملیات سخت بقا

در شرایطی که تیم فوتبال مس کرمان در چند سال اخیر بدون رسیدن به موفقیت خاصی کوچکترین افتخاری را به مردم کرمان هدیه نکرده است، اما در سطوح پایین تر تیم مس ب تا حدودی جور تیم اصلی را کشیده و بقا در لیگ دسته دوم کار چندان آسانی نبود که خوشبختانه این عملیات با موفقیت به پایان رسید.

تیم مس ب فصل گذشته با احمد نخعی صعود ارزشمندی را تجربه کرد و بدون تردید همین موفقیت چشمگیر بود که مدیران مس را متقاعد کرد تا نیم نگاهی هم به استفاده از مربیان کرمانی داشته باشند؛ اعتمادی که در نهایت صورت گرفت و سرمربی موفق مس ب روی نیمکت مس کرمان نشست.

شاید بعد از انتخاب احمد نخعی برای هدایت مس تصور می شد که شکل تیم مس ب نیز تغییراتی داشته باشد اما نخعی دست مربیان بعدی این تیم را خالی نگذاشت و بازیکنی از مس ب برای تیم اصلی جذب نشد.

با این حال لیگ دسته دوم برای مس ب ناامید کننده شروع شد و با فعل و انفعالاتی که پیرامون نیمکت این تیم پیش از شروع فصل رخ داد، چهار شکست پیاپی برای تیم بی سرمربی به ثبت رسید و نارنجی های دوم کرمان به تنهایی قعرجدول را در آغوش گرفتند.

اما از هفته پنجم همه چیز در مورد مس ب معنی تفاوت را پیدا کرد و سریال ناکامی های این تیم با یک برد سه گله در تهران قطع شد؛ سپردن نیمکت به رضا ترکزاده و شوک مثبتی که با حضور او در تیم ایجاد شد، در ادامه منجر به جهش مس ب و جدایی از قعر جدول شد. با افزایش روحیه و بالا رفتن تمرکز تیمی مس ب، دیگر خبری از یک تیم بی آزار و شکننده نبود بلکه سبک بازی منظم و جنگنده مس ب در اکثر بازی ها برای حریفان دردسر ایجاد کرده است.

مس ب حالا در هفته های پایانی بقایش را تضمین کرده و با وجود هم گروهی با چند تیم شناخته شده مثل داماش و شاهین و تیم هایی که شرایط مالی و امکانات بهتری در اختیار دارند، همین بقا هم مطمئنا موجب لبخند رضایت کرمانی ها می شود. خصوصا که بازیکنان تاثیرگذاری هم در نیم فصل از این تیم جدا شدند و چنین مسائلی رقابت را برای تیم ترکزاده سخت تر می کرد.

به هر شکل رضا ترکزاده و بازیکنان مس ب ماموریت دشوار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند و شایسته توجه و اعتمادهای بیشتری هستند. مس ب پشتوانه ای مهم برای مس کرمان است که می تواند نقش چند سال گذشته مس رفسنجان و مرحوم مس سرچشمه را در جهت آماده سازی بازیکن و تحویل به مس داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16112
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.