سکه، شغل و منزل مسکونی پاداش قهرمانی در پارالمپیک

در این مراسم باشکوه از قهرمانان پارالمپیک با اهدا جوایز تقدیر شد. این جوایز شامل ۵۰ سکه برای مدال طلا، ۴۰ سکه برای مدال نقره، ۳۰ سکه برای مدال برنز به همراه ایجاد شغل و در صورت نداشتن مسکن، اهداء یک باب منزل مسکونی بود. همچنین ۵ سکه برای پرچم داران کاروان المپیک و پارالمپیک و یک سفر کربلا به همه ورزشکاران اهدا شد.
استاندار ضمن تبریک به مردم شریف استان کرمان گفت که ما امشب به مناسبت قهرمانی این عزیزان که با وجود معلولیت جسمی افتخارات بزرگی در تاریخ ایران رقم زدند، جمع شده ایم. رزم حسینی افزود که این تجلیل وظیفه ما است. مردم کرمان هم قدرشناسی خودشان را با حضور گسترده در این محل نشان دادند. این قهرمانان ثابت کردند با کار و تلاش می شود کارهای بزرگی انجام داد. با وجود معلولیت جسمی توانستند کاری بکنند که برای جوانان ما الگو باشند. برای رسیدن به هدف هیچ وقت خسته و نا امید نشدند. این برای ما درس است. امیدوارم مسئولان ورزش کشور و کرمان برنامه ریزی بکنند تا کسب این مدالها متوقف نشود.
سرپرست سازمان ورزش و جوانان هم در این مراسم از استاندار تشکر کرد و این افتخار آفرینی را به همه مردم ایران و کرمان تبریک گفت.
مدیر کل بهزیستی نیز از استاندار و امام جمعه که حامی ورزش بودند و همواره از خانواده بهزیستی حمایت کردند، تشکر کرد و افزود که باید بتوانیم از توانایی های بالقوه معلولان استفاده کنیم. زیرا بها دادن به این عزیزان و حمایت از آنها باعث دلگرمی شان میشود. انشالله بتوانیم در پارالمپیک بعد هم شاهد حضور دوباره این عزیزان با قدرت بیشتر باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3772
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.