سیرجانی‌ها در یک قدمی صدر جدول | مس رفسنجان جشنواره گل راه انداخت

پیروزی مقتدرانه گل گهر

گل گهر این هفته میزبان ایران جوان بوشهر بود سیرجانی‌ها خیلی زود در دقیقه ۴ بازی با گل حمید گلزاری پیش افتادند. در دقیقه ۱۰ اکبر صغیری بار دیگر دروازه مهمان را باز کرد. در دقیقه ۱۳ ایران جوان صاحب ضربه پنالتی شد که محمد طارمی نتوانست دروازه گل گهر را باز کند. در دقیقه ۲۴ گل گهر با ضربه حسین امامی به گل سوم رسید تا با خیال راحت بازی را ادامه دهد. تیمها با همین نتیجه به رختکن رفتند. در دقیقه ۵۳ گل گهر صاحب یک ضربه پنالتی شد که اکبر صغیری نتوانست دومین گل خود و گل چهارم میزبان را به ثمر برساند. در پایان گل گهر با این پیروزی مقتدرانه با کسب ۱۲ امتیاز و تفاضل گل ۶ و فقط بخاطر زدن یک گل کمتر در رده دوم جدول بعد از اکسین البرز قرار گرفت.

مس رفسنجان از قعر جدول فاصله گرفت

مس رفسنجان که از ابتدای لیگ نمایش بسیار ضعیفی داشت و در پایین جدول قرار گرفته بود هفته قبل توانست یک امتیاز از نفت مسجد سلیمان بگیرد ولی در پایان هفته پنجم همچنان قعر نشین جدول بود. اما پنجشنبه ۱۸ شهریور در ششمین هفته لیگ مقابل فولاد یزد بازی متفاوتی را  به نمایش گذاشت و با گلهای سجاد عسکری، جواد رمضان، مجتبی محبوب مجاز، امیر خدامرادی و آرمان رمضان توانست با نتیجه ۵ بر صفر رقیب یزدی را بدرقه کند و از قعر جدول فاصله بگیرد و در رده چهاردهم لیگ آزادگان بایستد.

ادامه تساویهای کسالت بار مس کرمان

مس کرمان در ادامه روند خسته کننده کسب مساوی های پی در پی این هفته هم در بازی با بادران تهران به تساوی یک بر یک رسید و راهی کرمان شد.هوادارن مس چون هفته گذشته با اظهار نارضایتی از این نتایج خواهان استعفای ابراهیم زاده شدند. از اتفاقات عجیب این دیدار پس از پایان بازی و با توجه به گزارش کمک داور که حرفهای مجید ایوبی مدافع مس را به اطلاع داور رساند داور با اینکه از ده دقیقه از اتمام بازی  گذشته بود مجید ایوبی رافراخواند و یک کارت قرمز به وی نشان داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3187
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.