صدور 81 رای انضباطی در طول رقابت های فوتبال و فوتسال استان

عرفان امیرخسروی بیان کرد: رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال و همکارانشان با در نظر گرفتن این مسائل در فصل پیش رقابت‌ها با دقت فراوان پیش رفته‌اند و برای عمده پرونده‌های مطروح و گزارش‌های واصله جلسه تشکیل دادند و با بررسی دقیق جزییات احکامی را صادر کردند.

وی عنوان کرد: در مجموع 45 رای صادر شده که 32 رای با توجه به موارد انضباطی طرح شده در لیگ برتر و 13 رای هم در لیگ دسته یک توسط کمیته انضباطی صادر شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیأت فوتبال تصریح کرد: در رقابت‌های رده سنی امید در بخش آقایان نیز فقط یک مورد رای انضباطی و در رده سنی جوانان هم دو رای صادر شد.

وی گفت: در مسابقات فوتبال نوجوانان زیر 16 سال آقایان سه رای انضباطی و در مسابقات فوتبال نوجوانان زیر 15 سال آقایان نیز 2 رای انضباطی صادر شده است و همچنین در مسابقات فوتبال نونهالان ویژه پسران هم تعداد پنج رای صادر شد.

امیرخسروی به همکاری خوب دپارتمان مسابقات فوتسال با کمیته انضباطی اشاره کرد و افزود: 16 رای در لیگ برتر فوتسال صادر شده که این مسابقات در هفته‌های پایانی از جنب ‌وجوش قابل توجهی برخوردار بود.

وی ادامه داد: در مسابقات فوتسال رده سنی امید یک رای و در مسابقات نونهالان نیز تعداد سه رای انضباطی صادر شده است.

به گفته وی: در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور آقایان نیز یک لایحه دفاعی برای یکی از مربیان فوتبال که در لیگ دسته یک کشور شاغل بود، از سوی کمیته انضباطی هیأت فوتبال صادر شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیأت فوتبال اظهار کرد: آرای صادره در مسابقات فوتسال بانوان با سه رای صادره شده کمتر از آقایان بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.