علی قرایی رییس هیات فوتبال استان کرمان شد

بعد از وقفه یکساله در خصوص برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان، سرانجام مجمع انتخاباتی برای معرفی رییس جدید تشکیل شد. در روزهای گذشته و با نزدیک شدن به موعد انتخابات، شایعاتی زیادی در این رابطه مطرح می‌شد و البته نامزدها نیز در روالی کاملا طبیعی جلسات فشرده‌ای را برای کسب اعتماد اعضای مجمع برگزار کردند.

با این حال مجمع انتخاباتی هیات فوتبال محلی بود تا اهالی فوتبال دیدار مجددی با یکدیگر داشته باشند و شاهد برخورد صمیمانه‌ی اعضا پیش از شروع مجمع بودیم.

مجمع با تاخیر نیم ساعته آغاز شد که البته دکتر امیری خراسانی رییس اداره کل ورزش و جوانان و مراد حاج جعفری رییس پیشین هیات فوتبال غایبان سرشناس مجمع بودند. مرادی معاون اداره کل ورزش و جوانان از سوی دکتر امیری خراسانی در مجمع حضور یافت و اعلام شد رییس اداره کل ورزش و جوانان به دلیل سفر به ساری برای شرکت در همایش مدیران کل ورزش و جوانان کشور از حاضران عذرخواهی کرده است.

غیبت حاج جعفری در مجمع البته تداوم پیدا نکرد و او که این روزها با بیماری سختی مبارزه می‌کند، پیش از شروع صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال وارد سالن شد تا مجمع انتخاباتی هیات فوتبال شکل جدی‌تری پیدا کند.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با تمجید از عملکرد مراد حاج جعفری در زمان حضور چندین ساله‌اش در رأس هیات فوتبال استان گفت: آقای حاج جعفری نه تنها برای فوتبال کرمان، بلکه در زمان حضور خود در فدراسیون فوتبال نیز زحمات زیادی کشیدند و حضور مفیدی داشتند. ایشان قبلا به من اعلام کرده بود که به دلیل بیماری نمی‌تواند بر مسند کار حضور داشته باشد.

وی افزود: جای کرمان در لیگ برتر خالی است و رییس جدید هیات فوتبال باید شرایط را برای حضور یک تیم از استان کرمان در لیگ برتر فراهم کند. البته فوتبال کرمان در حوزه بانوان حضور مقتدری دارد اما چرخه فوتبال کرمان باید سرعت بیشتری داشته باشد چون امکانات بسیار خوبی در سطح این استان وجود دارد.

بعد از سخنرانی رییس فدارسیون فوتبال نوبت به مراد حاج جعفری رسید که به ارائه سخنرانی بپردازد. او که وضعیت جسمی ناراحت کننده‌ای داشت، اظهار کرد: مسوولیت هیات فوتبال بعد از 9 سال از روی دوش من برداشته می‌شود. در این چند سال گاهی از موفقیت‌های شخصی چشم پوشی کردم تا در جهت توسعه فوتبال کرمان گام برداشته شود؛ هیچوقت کوتاهی نکردم.

وی ادامه داد: انگار همین دیروز بود که با 24 سال سن وارد هیات فوتبال شدم و حالا در 48 سالگی فکر می‌کنم هر آنچه که در توان ما بود ارائه شد. اگر جایی کوتاهی از سوی هیات فوتبال احساس شد عذرخواهی می‌کنم.

سپس به هرکدام از نامزدها 10 دقیقه فرصت داده شد تا برنامه‌های خود را برای توسعه فوتبال کرمان در جمع حاضران تشریح کنند. مهدی جهانشاهی گفت: در طول یک سال گذشته اتفاقات زیادی در فوتبال کرمان رخ داد اما گاهی اوقات در رابطه با فعالیت‌های هیات فوتبال بی انصافی شد.

وی تاکید کرد: برنامه‌ها را باید بر اساس چشم انداز فدراسیون ترسیم کنیم و برای رفع نواقص و بهبود وضعیت فوتبال استان گام برداریم. متاسفانه روح فوتبال در استان کرمان ضعیف شده و باید شور و نشاط را به آن تزریق کرد.

جهانشاهی در پایان صحبت‌های خود اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات، مراد حاج جعفری نایب رییس هیات فوتبال خواهد بود! این در حالی است که او دوشنبه شب در مصاحبه‌ خود تمام موضوعات مطرح شده در این خصوص را تکذیب کرده بود.

اما دکتر علی قرایی دیگر نامزد انتخابات هیات فوتبال نیز با بیان اینکه اگر در هیات فوتبال باشم به فرامین مقام معظم رهبری گوش می دهم، گفت: با هدف اخلاق گرایی و ایجاد تحول وارد انتخابات شده‌ام و در این راه از نظرات مفید کارشناسان استفاده خواهم کرد تا با ایجاد همبستگی، زمینه‌ی رشد فوتبال در استان فراهم شود.

وی افزود: با سه باشگاه مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان تعامل مناسبی خواهیم داشت و هیات فوتبال موظف به افزایش کیفی تیم‌های استان است.

قرایی همچنین برقراری ارتباط قوی با بنگاه‌های اقتصادی استان برای جذب اسپانسر و کمک به اقتصاد فوتبال استان را از مهمترین برنامه‌های خود عنوان کرد و البته خبر از انتصاب دکتر سیف الدینی مدیرعامل خوش نام و سابق باشگاه مس کرمان را به عنوان مشاور خود داد.

بعد از اتمام صحبت‌های دو نامزد، حساسیت در انتخابات به اوج خود رسید و رضا ترکزاده، جوهری و بدخشان از اعضای مجمع به عنوان عضو ناظر برگزاری انتخابات برگزیده شدند تا کار رای گیری آغاز شود.

اعضای مجمع تک به تک رای خود را به صندوق انداختند و ناظران شمارش آرا را آغاز کردند. در پایان شمارش آرا از مجموع 47 رای، 37 رای به قرایی اختصاص یافت و جهانشاهی 10 رای کسب کرد تا بدین ترتیب علی قرایی به عنوان رییس جدید هیات فوتبال استان کرمان معرفی شود.

مهدی تاج با تبریک به قرایی بابت انتخابش گفت: قرایی باید تلاش کند استان کرمان سال آینده به لیگ برتر برسد…

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17693
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.