عملیات احیای ورزشگاه باهنر آغاز شد

روز گذشته نشست صمیمی مدیرعامل باشگاه مس کرمان با ورزشی نویسان کرمان برگزار شد و حاضران در این نشست صحبت‌های کلیدی و مهمی را در رابطه با شرایط باشگاه مس به خصوص از زمان ورود محمدرضا کافی به این باشگاه مطرح کردند که در روزهای آینده به صورت مفصل به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

محمدرضا کافی در این نشست خبر مهمی به رسانه‌ها داد که می‌تواند بسیاری از مصائب تیم فوتبال مس کرمان را برای فصل آینده از این تیم دور کند؛ اداره کل ورزش و جوانان استان عملیات نجات ورزشگاه باهنر از وضعیت اسفناک کنونی را به باشگاه مس سپرده و این باشگاه نیز بلافاصله اقدامات خود را بر روی توسعه امکانات ورزشگاه باهنر آغاز کرده است.

باشگاه مس ابتدا تصمیم به ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه باهنر گرفته و بر همین اساس، روز گذشته گروهی با حضور در ورزشگاه باهنر شرایط چمن را بررسی کردند و به هر شکل قرار است چمن جدید ورزشگاه قبل از شروع فصل آینده پهن شود.

دیگر معضل ورزشگاه باهنر در سه سال اخیر به سکوهای آن مربوط می‌شود که ظاهرا صندلی گذاری در نواحی لخت سکوها نیز در دستور کار باشگاه مس قرار دارد و اقدام مهمی در زمینه آشتی هواداران کرمانی با ورزشگاه و مس محسوب می‌شود. البته رسیدگی به سایر امکانات ورزشگاه باهنر مثل ورودی‌ها، آبخوری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، بوفه و … جزو برنامه‌های باشگاه مس برای ترمیم این ورزشگاه هستند.

باشگاه مس در حالی تلاشش را برای احیای ورزشگاه باهنر آغاز کرده است که تکمیل پروژه ورزشگاه اختصاصی مس فعلا بین زمین و هوا قرار دارد و مورد عجیب اینکه تخریب قسمتی از سکوها به دلیل مقاومت پایین برای این ورزشگاه محتمل به نظر می رسد؛ خسارت شدیدی که ناشی از بی تدبیری پیمانکار و مدیران سابق این پروژه بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17442
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.