فاجعه‌ای که از بیخ گوش ورزشگاه باهنر گذشت

دیدار مس کرمان و مس رفسنجان امروز عصر در کرمان با برتری میزبان به پایان رسید. دیداری که علاوه بر شبکه استانی کرمان از شبکه سراسری هم پخش شد و به صورت زنده روی آنتن شبکه ورزش رفت.

در حالی که هوای کرمان کاملا رنگ و بوی بهار به خود گرفته و سال 96 آخرین روزهای خود را سپری می‌کند اما وزش باد نسبتا شدید در جریان بازی مشکلاتی برای دو تیم به وجود آورده بود. البته قبل از شروع بازی سقوط یک ورق فلزی از روی سقف جایگاه ورزشگاه به شدت خطرآفرینی کرد و افراد حاضر  در کنار زمین خوش‌شانس بودند که این ورق فلزی برخوردی با آن‌ها نداشت.

دربی مسی‌ها سبب شده بود که مدیران و مربیان سابق دو باشگاه هم نام کرمانی و رفسنجانی در ورزشگاه حاضر باشند. ابوالحسن مهدوی مدیرعامل سابق باشگاه مس و رییس پیشین فدراسیون هندبال از شاخص‌ترین این افراد بود.

حدود 700 نفر در ورزشگاه باهنر حضور پیدا کردند تا از نزدیک نظاره‌گر بازی باشند. از این بین فقط تعداد انگشت‌شماری از هواداران رفسنجانی به کرمان آمده بودند که گفته شد دلیل عدم حضور بیشتر آن‌ها در ورزشگاه باهنر به اتفاقات بازی رفت و درگیری میان هواداران دو تیم برمی‌گردد.

رضا ستاری بازیکن مس کرمان باز هم با کارت قرمز محمدرضا اکبریان از زمین اخراج شد. او فصل گذشته در بازی مقابل خونه به خونه از سوی اکبریان اخراج شده بود و حالا دوباره این اتفاق برای او با اخطارهای اکبریان تکرار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16886
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.