قرایی فعلا سرپرست مس می ماند | مس کرمان 0 – 0 نود ارومیه

۱۵ تیر بود که حکم سرپرستی قرایی از سوی مدیران شرکت مس امضا شد.

اما  11 تیرماه در شرایطی که این تیم در جایگاه خوبی قرار داشت علی قرایی به‌صورت شفاهی استعفا کرد.

روز گذشته پس از بازی مس کرمان – نود ارومیه که با نتیجه 0 – 0 به پایان رسید علنا استعفای خود را اعلام کرد.

سرپرست باشگاه مس کرمان بعد از پایان بازی این هفته‌ تیم مس برابر نود ارومیه درباره استعفای خود گفت:

فدراسیون فوتبال به بنده تذکر داده با توجه به اینکه در این استان سه تیم در لیگ یک حضور دارد باید زودتر تکلیف خود را مشخص کنم و از بین هیات فوتبال یا باشگاه مس یک‌نهاد را انتخاب کنم.

من از هفته قبل درصدد جدایی از باشگاه مس بودم ولی به خاطر شرایط بازی پیش رو صبر کردم که تمرکز تیم به هم نریزد، اما پس از بازی مجبور شدم که این موضوع را علنا اعلام کنم.

این استعفا به‌منزله جدایی من از مس نیست و اگر افتخار نصیبم شود هر جا غیر از مدیرعاملی که مسوولین صلاح بدانند خدمتگزاری می‌کنم.

من با این کار قصد داشتم دست هیات مدیره و مسوولین محترم صنایع مس که واقعا نهایت حمایت از باشگاه و بنده را انجام دادند و بیش از وظیفه خود به ما لطف داشتند، را باز بگذارم که هرچه زودتر مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند.

اما با توجه به عهدی که بین من و حاج‌آقا توحیدی گذاشته‌شده بود و به احترام باشگاه مس و هواداران تا انتخاب مدیرعامل جدید صحنه خدمت را ترک نمی‌کنم و به رتق‌وفتق امور باشگاه در کنار هیات مدیره محترم می‌پردازم.

بنده سرپرست باشگاه بودم و این صندلی امانتی بود دست من و باید هم‌اکنون این امانت را به‌سلامت به مدیرعامل برگزیده توسط شرکت مس تحویل بدهم  و آماده‌ام تا با انتخاب مدیرعامل جدید این امانت را به ایشان واگذار کنم.

تا انتخاب مدیرعامل جدید تمام تلاشم را می‌کنم تا این تیم موفق شود.

آنطور که سایت خبری باشگاه مس نوشته قرایی همچنین پس از بازی روز گذشته مس کرمان در برابر نود ارومیه در مورد شرایط تیم مس کرمان گفت:

علیرغم اینکه ما در لیگ شرایط بدی نداریم اما می‌توانستیم در پایان این هفته در جایگاهی بهتر باشیم و باکمی خوش‌شانسی و تمرکز بیشتر اکنون با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشته باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20033
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.