مدیر روابط عمومی باشگاه مس:در لیگ امسال تا کنون پخش زنده نداشته ایم

به گزارش “کرمان نو” به نقل از فارس سرمربی تیم «پارس جنوبی» پخش نشدن مسابقه حساس این تیم با تیم «مس کرمان» از شبکه استانی را عجیب دانسته و گفته است “باشگاه مس با این اعتبار بازی‌هایش پخش تلویزیونی نمی‌شود و وقتی چنین اشتباهات داوری رقم می‌خورد، شک و شبهه ایجاد می‌کند. به‌خصوص اینکه همه امکانات برای پخش تلویزیونی مهیاست.”

در همین ارتباط «قرایی» مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان علت پخش نشدن این مسابقه را عدم تفاهم رسیدن با مسئولین صدا و سیما کرمان دانست.

“سعید قرایی” با اشاره به این که این اولین مسابقه ای نبود که پخش نشد تاکید کرد که تا کنون هیچ کدام از مسابقات ما در این لیگ دسته یک پخش مستقیم نشده است.

وی اعلام کرد که صدا وسیما در قبال پخش مستقیم از باشگاه تقاضای پول بسیاری کرده که در شرایط کنونی باشگاه توان پرداخت آن را ندارد.

او از مکاتبات و ملاقات مدیر عامل باشگاه با مسئولین صدا سیما حول این مسئله خبر داد  و تاکید کرد با وجود انجام مکاتبات سازمان صدا سیما مقداری از هزینه اولیه درخواستی خود را کم کرد ولی باز مبلغ کنونی هم بالا است.

روابط عمومی باشگاه مس کرمان با اشاره به این که پخش نشدن بدلیل سیاست‌های هر استان و توجه به قشر فوتبال دوست هر استان است می‌گوید سال‌های گذشته نیز ما برای حمایت از هواداران تیم اقدام به پرداخت هزینه‌ها کردیم.

او در پایان در جواب به این که آیا باشگاه برای بازی های آینده قصد پرداخت وجه برای پخش زنده مسابقات از شبکه استانی را دارد معتقد است که هر وقت صدا سیما خواست در این مورد با ما همکاری کند و به علاقه‌مندان به فوتبال احترام گذاشت باشگاه نهایت همکاری را انجام می‌دهد.

مسابقه مس کرمان با پارس جنوبی در قالب لیگ دسته یک کشور روز جمعه ۱۶ مهر برگزار شد که نهایتا با برد تیم مس به پایان رسید. اما داوری این بازی در دو صحنه بحث برانگیز بود که به اعتراض مربی و بازیکنان تیم پارس جنوبی منجر شد. بازیکنان این تیم گل مردود اعلام شده تیم خود را درست و در مقابل گل تیم مس را مردود اعلام کرده و به آن اعتراض کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=4357
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.