مس کرمان برد | گل گهر صدر جدول را از دست داد

دومین برد مس

 بازی مس با پارس جنوبی به میزبانی مس و در هوای پاییزی کرمان برگزار شد در ابتدای بازی وزش شدید باد بازی را متاثر کرده بود. در این بازی مس مهاجم گلزن خود مهدی دغاغله را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت . اولین موقعیت خطرناک بازی را پورشیخعلی از مس در دقیقه ۵ بازی رقم زد. در دقیقه ۲۲ ضربه سر مجید ایوبی مس را صاحب موقعیت کرد. در پایان نیمه اول هم با شوت عالی فرشید علیزاده موقعیت گل دیگری برای مس ایجاد شد که البته هیچ کدام از این موقعیتها تبدیل به گل نشد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. نیمه دوم هم حمله های مس به چشم می آمد تا اینکه در دقیقه ۶۵ احمد زنده روح دروازه پارس را باز کرد و مس یک به صفر جلو افتاد تیم پارس نسبت به گل معترض بود. تیم مهمان در دقیقه ۷۳ روی دروازه مس صاحب موقعیت شد که رضا حیدری دروازه بان مس به زیبایی توپ را دفع کرد در دقیقه ۷۹ بازی نیز توپ زیر طاق پارسیها وارد دروازه مس نشد در ۷ دقیقه تلف شده بازی نیز گلی رد و بدل نشد و مسی ها زیر نم نم  باران  پاییزی و رنگین کمان زیبای شکل گرفته بر فراز ورزشگاه دومین برد فصل خود را جشن گرفتند. در پایان هفته نهم مس با کسب ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

شکست گل گهر و مس رفسنجان

گل گهر که این فصل را  تا اینجا با موفقیت سپری کرده و بر صدر جدول تکیه زده بود این هفته میهمان بادران تهران بود و با دریافت دو گل در دقایق پایانی نیمه دوم  به شاگردان میثاقیان باخت  و با دوپله سقوط در جایگاه سوم ایستاد.

مس رفسنجان که در روزهای اخیر تغییراتی در نیکمت خود انجام داده بود با سرمربی جدید خود به رشت سفر کرد اما در مقابل سپید رود  شکست خورد و دست خالی به رفسنجان بازگشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=4310
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.