مس کرمان در عین شایستگی حذف شد

 نارنجی پوشان شایسته کرمانی با ارئه بازی منطقی در دقایق پایانی بازی با دریافت یک گل از صعود به مرحله بعدی باز ماندند.

استقلال که با ترکیب اصلی (مهدی رحمتی، جان واریو، بختیار رحمانی، یعقوب کریمی، کاوه رضایی، جابر انصاری، فرشید باقری، مگویان، محسن کریمی، مجتبی حقدوست و پادوانی) پا به میدان گذاشته بود، در نیمه اول بازی نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه مس ایجاد کند. مس با دفاع منطقی و فشرده در یکی دو موقعیت خطرناک ظاهر شد.

در نیمه دوم هم استقلال نتوانست صحنه ای را روی دروازه مس ایجاد کند و در پایان ۹۰ دقیقه در مقابل مسیها متوقف شد. در ۱۵ دقیقه نخست وقتهای تلف شده با وجود دفاع چند لایه مس باز هم استقلال حرفی برای گفتن نداشت. مس غیورانه بازی کرد و در دقیقه ۱۱۳ با تک گل محسن کریمی از رقابتهای حذفی کنار رفت.

از لحظات حساس بازی در دقیقه ۸۸ مهدی تیکدری چند بازیکن استقلال را از سمت راست به هم ریخت و ضربه اش را به سمت دروازه زد، اما مهدی رحمتی مانع گلزنی او شد.

هوادارن مس با مشاهده بازی عالی از تیم محبوبشان به ادامه فصل امیدوار شدند. مسی که امروز دیدیم میتواند نماینده شایسته شهرمان در لیگ برتر باشد. تیمی که در گذشته ای نه چندان دور نماینده کشور در جام باشگاههای آسیا بود. مس امروز با ترکیب رضا حیدری، وحید اسماعیل بیگی، مجید ایوبی، علی ابراهیمی، بهنام داداش وند، فرزاد حسینخانی، احمد زنده روح، محمدرضا زینال خیری، علیرضا قاسمی، میلاد پور صفشکن و محسن دلیر بازی کرد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5664
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.