مس کرمان نمی‌برد که نمی‌برد

مس کرمان در حالی چون هفته های گذشته به تساوی رضایت داد که تا دقیقه ۶۵ با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان بود، اما در ادامه این آبی‌های اهوازی بودند که با گلهای  هادی دغاغله و احمد جبوری در دقایق ۶۵ و ۸۳ مس را در رسیدن به نخستین پیروزی فصل ناکام گذاشتند تا پیروی برای منصور ابراهیم زاده و تیمش همچنان دور از دسترس بماند.مس که این هفته با ترکیب رضا حیدری، بهنام داداش وند، رضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمد زنده روح، مهدی دغاغله، فرشید علیزاده، علیرضا قاسمی، مهدی تیکدری، وحید اسماعیل بیگی، علیرضا ابراهیمی به میدان رفته بود. دقایق ابتدایی بازی کاملا میدان‌داری می‌کرد و علیرضا قاسمی در دقیقه ۷ بازی یک موقعیت عالی گلزنی را ازدست داد. در دقیقه ۱۲ فرشید علیزاده هم از موقعیت عالی خود بر روی دروازه اسقلالیها استفاده نکرد. ۱۵ دقیقه از بازی گذشته بود که  احمد زنده روح تیر دروازه استقلال را به لرزه در آورد. پس از این شروع طوفانی مس، بازی کمی آرام گرفت تا اینکه در دقیقه ۳۴ مهدی دغاغله از روی ضربه کرنر با  ضربه سر اولین گل تیم مس را به ثمر رساند. پس از این گل تا پایان نیمه اول، مس بازی را تحت کنترل خود داشت و با همین نتیجه به رختکن رفت. پنج دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته که مهدی تیکدری با یک ضربه فنی عالی دروازه آبیهای اهوازی را فرو ریخت تا مس با خیالی راحتتر بازی را دنبال کند. هر دوگل مس بر روی پاسهای عالی احمد زنده روح به ثمر رسید.اما در ادامه این تیم اهوازی بود که بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۶۵ اولین گل خود را وارد دروازه میزبان کرد. مس بازهم صاحب موقعیت شد و در دقیقه ۷۰ بازی ضربه آزاد فوق العاده احمد زنده روح را دروازه بان استقلال مهار کرد. استقلالیها برای گرفتن امتیاز از میزبان فشار زیادی را به مس تحمیل کردند تا اینکه در دقیقه ۸۳ توسط احمد جبوری بازی را به تساوی کشاندند. تا شاگردان منصور ابراهیم زاده در پایان هفته پنجم همچنان در حسرت نخستین پیروزی بمانند.

گل گهر هم تساوی کرد

گل گهر سیرجان که این هفته میزبان نساجی مازندران بود، در یک بازی پرگل به تساوی ۳بر  ۳ رضایت داد. در این بازی اکبرصغیری و هادی دهقانی برای گل گهر، حمید نعمتی و حسن نجفی برای نساجی گل زدند.  تیم سیرجانی با کسب این تساوی ۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

مس رفسنجان در خارج خانه موفق به کسب یک امتیاز شد

مس این هفته مهمان نفت مسجد سلیمان بود و توانست میزبان خود را که در رده ششم جدول قرار دارد متوقف کند و با یک امتیاز به خانه برگردد. هر چند که مس اولین امتیاز این فصلش را  گرفت اما  همچنان در قعر جدول ماند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3073
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.