مس کرمان 2 فجرسپاسی 1| پرش بزرگ مس در دقیقه 95

روز گذشته و در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم مس در حضور نزدیک به چهار هزار هوادار خود در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم فجر سپاسی بود.

نادر دست‌نشان سرمربی مس در این بازی تیم خود را با ترکیب مهدی اسلامی، عیسی پرتو، میلاد باقری، احسان جودکی، حسین حیدری، امین جهان‌کهن، مهدی تیکدری، محمد رضا خرسندنیا، محمدرضا پورمحمد، مهرداد قنبری و حمید کاظمی به میدان فرستاد..مطابق انتظار این تیم مس کرمان بود که بازی را تهاجمی‌تر شروع کرد و تسلط خود را بر زمین و توپ نشان داد و خیلی زود هم می‌توانست در این بازی به گل برسد که ضربه بازیکنان این تیم در دقیقه‌ی 5 بازی به تیر دروازه خورد.

بازی در ادامه با از دست داد‌های متوالی توپ توسط بازیکنان مس به تعادل بشتری کشیده شد و حریف نیز این جرات را پیدا کرد که در زمین تیم مس حضور پیدا کند و در دقیقه‌ی 26 موقعیت خطرناکی برروی دروازه‌ی مس خلق نماید.

نیمه‌ی اول بازی چندان موقعیت گل دیگری برروی دروازه‌ها نداشت و در نهایت بازی دو تیم که بیشتر در میانه‌های زمین دنبال می‌شد، با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اما در نیمه‌ی دوم و در همان دقیقه نخست تیم سپاسی نشان داد که تیم خطرناکی است و در دقیقه‌ی 46 تیر دروازه‌ی مس را به لرزه درآورد.

حرکات خطرناک سپاسی در نیمه‌ی دوم ادامه داشت و این تیم در دقیقه‌ی 50  بازی گل اول این مسابقه را به ثمر رساند.

برروی ارسال بلند حمید نوری و خروج اشتباه دروازه بان مس، سلمان بحرانی با یک ضربه سر دروازه مس را باز کرد.

تیم مس بلافاصله بعد از این گل برنامه‌های هجومی خود را با ورود شروین بزرگ به جای جهان‌کهن در دقیقه 55 قوت بخشید.

مسی‌ها که برای زدن گل بی‌تاب بودند و فشار زیادی را برروی دروازه‌ی سپاسی ایجاد کردند، در دقیقه‌ی 62 بازی توسط عیسی پرتو به گل مساوی خود دست یافتند.

برروی یک ضربه کاشته توپ بلندی برروی دروازه سپاسی  ارسال شد تا در چند رفت و برگشت و شلوغی جلوی دروازه عیسی پرتو گل تساوی را برای مس کرمان به ثمر برساند.

مس که از این بازی فقط سه امتیاز می‌خواست، در دقیقه‌ی 72 امیر زلیکانی را به جای حسین حیدری به زمین فرستاد تا حلقه‌ی محاصره‌ی خود برروی دروازه‌ی سپاسی را تنگ‌تر کند.

با این وجود سپاسی برروی ضد حملات بسیار خطرناک بود و تیم مس خوش‌شانس بود که در دقیقه‌ی 75 موقعیت عالی تک به تک بازیکن سپاسی تبدیل به گل نشد و به اوت رفت.

مس سه موقعیت عالی گلزنی در ده دقیقه‌ی پایانی بازی با ضربات سر بزرگ، کاظمی و شوت زلیکانی داشت که تبدیل به گل نشدند و در سوی مقابل ضد حملات خطرناک سپاسی نیز در یک موقعیت به شدت دروازه‌ی مس را تهدید کرد.

درحالی که فرزاد حسین‌خانی از دقیقه‌ی 76 به جای خرسندنیا برای مس به میدان آمده بود، بازیکنان این تیم برای به ثمر رساندن گل برتری خود با دل وجان تا آخرین لحظه بازی با حمایت هوادارانشان ادامه دادند.

سرانجام انتظارها برای هواداران و بازیکنان مس درآخرین دقیقه بازی به سر رسید و شروین بزرگ با پرش بلند خود گل دوم و برتری مس را در دقیقه‌ی 95 به ثمر رساند.

برروی ارسال عالی قنبری به دهانه دروازه تیم فجر شروین بزرگ با ضربه سر عالی در آخرین دقیقه بازی دروازه فجر را باز کرد تا بازی 2بر1 به سود مس شود.

با این گل دل‌های کرمانی‌ها در سرمای پائیزی کرمان به شدت گرم شد و مس با کسب این سه امتیاز 27 امتیازی شد و در رده‌ی چهارم جدول رقابت بسیار فشرده‌ای با سه تیم دیگر در صدر جدول برای صعود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21715
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.