پایان رقابت‌های هفت سنگ فرزندان مشیز در کرمان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، در پنجمین روز از جشنواره فرهنگی، ورزشی فرزندان مشیز، دیروز مسابقات هفت سنگ دختران و پسران در دو رده سنی ٧ تا ١٢ و ١٢ تا ١٨ سال در کرمان برگزار شد.

در بخش دختران، در رده سنی ٧ تا ١٢ سال، تیم‌های مراکز شبه خانواده دخترانه مشیز کرمان فاز١، بوشهر، سیرجان، بم فاز١، زاهدان و خیریه کرمان پارسا با یکدیگر رقابت کردند که تیم دخترانه کرمان فاز١ قهرمان شد.

در رده سنی ١٢ تا ١٨سال نیز تیم‌های مراکز شبه خانواده دخترانه مشیز کرمان فاز٢، سیرجان، عنبرآباد، بم فاز٢، زرند و خیریه آشیانه علی به مصاف هم رفتند که در پایان این رقابت‌ها تیم مرکز شبه خانواده مشیز زرند فاتح این رقابت ها شد.

در بخش پسران هم ١٠ تیم پسران در دو رده سنی ٧ تا ١٢ سال و ١٢ تا ١٨ سال در سالن ورزشی دانشکده شهید چمران به مصاف هم رفتند که بعد از ٥ ساعت رقابت نفس گیر قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص شدند.

در رده سنی ٧ تا ١٢ سال تیم‌های مراکز شبه خانواده پسرانه مشیز زاهدان، کرمان فاز١، قزوین، نرماشیر، عنبرآباد، اندوهجرد و خیریه‌های کرمان پارسا و آشیانه علی با هم رقابت کردند که تیم مرکز شبه خانواده مشیز اندوهجرد قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در رده سنی ١٢ تا ١٨سال نیز تیم مرکز شبه خانواده پسرانه مشیز کرمان فاز ٢ مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30157
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.