کرمان بر سکوی دوم مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور

مسابقات کونگ فو قهرمانی کشورِ جوانان در کرمان با نایب قهرمانی میزبان پایان یافت.

علی همتی، رئیس هیئت کونگ‌فو استان کرمان گفت: دوازدهمین دوره‌ی مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور جوانان با حضور ۳۳۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از کلیه استان‌های کشور به مدت ۳ روز به میزبانی کرمان در سالن فجر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،او با بیان اینکه این مسابقات با حضور شهریاری نایب رییس فدراسیون، عباسی ناظر فدراسیون و پیر قربان مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون برگزار شد، افزود: تیم کرمان با ترکیب نازنین دستیار، نگار دستیار، مهسا اسدی، مهدیه بهمن پور، مهیا کوچک قدم، نازنین نژاد علیرضا نسب، یاسمن حکیمیان، نگین ایزد آبادی، فاطمه اسماعیلی، مهسا ابولی و غزل محمدی به مربیگری سمیه زند اقطایی و سرپرستی مکی آبادی در این رقابت ها حضور یافت.

همتی تصریح کرد: در پایان، تیم های تهران با ۲۹ امتیاز،  کرمان با ۲۴ امتیاز  و فارس با ۱۹ امتیاز عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

او با اعلام اینکه تیم کرمان در این مسابقات به ۳ مدال طلا و یک برنز دست یافت، بیان داشت: نگار دستیار، نازنین نژاد علیرضا نسب و مهسا اسدی موفق به دریافت مدال طلا شدند و نازنین دستیار نشان برنز را به خود اختصاص داد.

همتی گفت: استان کرمان طی ۳ سال متوالی که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را عهده دار بوده همیشه  عنوان قهرمان یا نایب قهرمانی کشور را از آن خود کرده است.

او از کادر اجرایی استان که به معنای واقعی همدل و یکپارچه بودند، قدردانی کرد و از مسئولان استانی خواست: با حمایت های خود از این هیئت، دست به دست هم دهند تا مانند همیشه، نام ایران و کرمان در کشور، آسیا و جهان به اهتزاز در آید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31973
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.