کرمان میزبان رقابت‌های تنیس لیگ دسته دو کشور

مرتضی ایرانمنش، رئیس هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، گفت: مسابقات تنیس لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در بخش آقایان از روز شنبه ۲۲ تیر جاری تا روز پنج شنبه ۲۷ همین ماه با حضور تنیسور‌هایی از سراسر کشور به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار می‌شود.

وی زمان ورود تیم‌ها را عصر روز جمعه ۲۱ تیر جاری عنوان کرد و افزود: قرعه کشی رقابت‌ها رأس ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۱ تیر با حضور نماینده سازمان لیگ، سرداور و سرپرستان باشگاه‌های حاضر در باشگاه تنیس اقبال انجام می‌شود.

ایرانمنش با اعلام اینکه رقابت‌ها از روز شنبه ۲۲ تیر جاری در باشگاه تنیس اقبال آغاز می‌شوند، تصریح کرد: تمام مسابقات به صورت ۲ بازی انفرادی (سینگل) و یک بازی دو نفره (دوبل) به صورت ۲ ست از ۳ ست است.

وی تأکید کرد: حضور بازیکنان متولدان ۸۴/۴/۲۴ و به بالا در ترکیب تیم ممنوع است و بازیکنانی که در لیگ دسته دو شرکت کرده اند، نمی‌توانند در لیگ‌های بالاتر حضور یابند.

ایرانمنش با بیان اینکه سرداور و داوران مسابقات توسط کمیته داوران فدراسیون تنیس انتخاب و اعزام می‌شوند، یادآور شد: مسابقات لیگ دسته دو در صورت حضور ۸ تیم و کمتر در یک گروه و به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد، اما در صورتی که تیم‌های حاضر در مسابقات، بالاتر از ۸ تیم باشند، بنا به تعداد تیم ها، مسابقات در چند گروه برگزار می‌شوند و در مرحله دوم، بازی‌های مسابقات به صورت حذفی انجام خواهد شد و تیم‌های اول هر گروه مستقیماً به مرحله بعد صعود می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30113
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.