کسب سومین پیروزی پیاپی مس‌کرمان

 بازیهای لیگ آزادگان جمعه ۲۴ دیماه پیگیری شد. تیم مس کرمان میزبان تیم ایران جوان بوشهر بود. مس با ترکیب آرمان شهداد‌نژاد، بهنام داداش‌وند، مجید ایوبی، احمد زنده‌روح، مهدی دغاغله، حامد محمودی، احسان پور‌شیخعلی، میلاد محمدی، مهدی تیکدری، حسین تهامی و وحید اسماعیل‌بیگی به میدان بازی رفت.
این بازی در ابتدا به آرامی و با افت و خیز کمی دنبال شد تا دقیقه ۳۱ بازی که شوت بازیکن ایران‌جوان تیر دروازه مس را به لرزه درآورد.در دقیقه ۳۷ شوت سرکش احمد زنده‌روح به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران‌جوان به اوت رفت. در این دقایق بازی به نفع مس دنبال شد باز هم دقیقه ۴۰ بازی احمد زنده‌روح با یک ضربه آزاد بر روی دروازه تیم مهمان خطرآفرین شد.
نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در ابتدای نیمه دوم بازیکنان مس بر روی یک صحنه خطا به سرعت بازی را به گردش درآوردند و احسان پورشیخعلی از سمت راست و در یک زاویه کاملا بسته با یک شوت محکم در دقیقه ۴۷ اولین گل بازی را وارد دروازه تیم ایران‌جوان کرد.
مهدی تیکدری در دقیقه ۶۵موقعیت گل را برای تیم مس از دست داد. دروازه ایران جوان بار دیگر توسط مهدی دغاغله در دقیقه ۷۰ به شدت تهدید و موقعیت تک به تک به گل تبدیل نشد.نارنجی پوشان موقعیتها را پشت سر هم از دست دادند و باز هم مهدی دغاغله دردقیقه ۹۲ با وجود فراهم بودن یک موقعیت عالی موفق به گلزنی نشد و بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع مس کرمان به پایان رسید. مس هم اکنون ۲۹ امتیازی و در رده هفتم جدول قرار دارد.
تیم گل‌گهر سیرجان هم در این هفته میهمان اکسین البرز بود و با نتیجه تساوی بدون گل با کسب یک امتیاز به سیرجان بازگشت. این تیم ۳۳ امتیازی و در جایگاه سوم جدول ایستاد.
تیم مس رفسنجان میهمان خونه به خونه بود و با نتیجه سه به یک در خانه حریف بازی را واگذار کرد. تیم رفسنجانی با ۲۳ امتیاز در رده ۱۲ جدول جای گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8940
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.