[کیمیا علیزاده] در دبیرستان دخترانه حکمت کرمان|امید رمز موفقیت من است

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ در مرحله اول از دختران خواست تا یک  هدف برای خودتان مشخص کنید بعد بخاطر آن تلاش کنید. او با اشاره به عدم خودباوری دختران کشور می‌گوید تک تک شما میتوانید  این کار را  انجام دهید و برای همه افتخار افرین باشید و لی متاسفاته دختران ایرانی این خود باوری را در خود ندارند.

“کیمیا علیزاده” در ادامه صحبت‌های خود از آرزوهای دوران بچگی خود حرف زد و گفت که من همیشه دوست داشتم کارهای بزرگ انجام دهم و آرزوی بچگی من فضانوردی بود . تکواندو زندگی من را تغیر داد و توانستم  پنج مدال  بگیرم . مدال‌هایی  که تا حالا کسی در ایران نتوانسته بود به آنها دست پیدا کند.

او به این نکته تاکید کرد مسیر موفقیت‌های این چنینی بسیارسختی دارد و حتی خیلی از مواقع  شکست دارد ولی من  هیچوقت ناامید نشدم و اگر  به خودتون اعتماد داشته باشید این اتفاق برای شما رخ می‌دهد.

وی که در حال تعریف برخی از خاطرات خود در این راه بود گفته است من در سن  هفت سالگی تکواندو را شروع کردم و در سن ۱۴ سالگی به اردوی تیم ملی که مسابقات آسیایی نوجوانان بود دعوت شدم .

او باختن را عامل پیروزی خود معرفی کرد و اینگونه توضیح می‌دهد که بعد از دو سری مسابقات که دعوت شدم و شکست خوردم دیگر ناامید شدم و گفتم “نمی‌توانم”  ولی مربی من بود که به من امید داد و من را مصمم‌تر از قبل کرد.

“کیمیا علیزاده” در پایان صحبت‌های خود از دختران خواست تا کمی به خودتان فکر کنید اینگونه می‌توانید برای جامعه‌تان مفید باشید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3849
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.