آژانس جنوب شرق حمایتگر طرح «سفری با نسیم ربنا» شهرداری

طرح گردشگری «سفری با نسیم ربنا» با حمایت مالی آژانس جنوب شرق و همکاری شهرداری در تامین اتوبوس دو طبقه در شهر کرمان از پنجشنبه 26 اردیبهشت آغاز می شود.

دبیرستاد گردشگری شهرداری کرمان در خصوص این طرح به کرمان نو می گوید: «این برنامه  در راستای توسعه گردشگری شهری در حال اجرا است. ظرفیت های جدیدی مانند اتوبوس دوطبقه در شهر کرمان وجود دارد که با کمک دفتر مسافرتی جنوب شرق برای استفاده از تورهای شبانه (تورهای زمان افطار) استفاده می شود.این طرح گردشگری، درون شهری و بخشی از محور هفت باغ است. در ادامه سفر، مسافران در یکی از واحدهای گردشگری شهر کرمان که احتمالا یکی از واحدهای هفت باغ خواهد بود، افطار خواهند کرد و پس از آن در همان محل، مراسم جشن شبانه به همراه برنامه های فرهنگی و هنری، مسابقه، اهداجوایز و… برگزار می شود.

آغاز طرح گردشگری

محمد جهانشاهی در خصوص تاریخ دقیق این برنامه می گوید: این برنامه از پنجشنبه  26اردیبهشت شروع می شود. ثبت نام این طرح از طریق آژانس جنوب شرق به صورت حضوری است که جزییات آن بر روی وب سایت آژانس قابل مشاهده است. قرار بر این شده که نرخ این ثبت نام با حداقل قیمت باشد به طوری که هزینه آن برای افراد بالا نباشد تا استقبال بیشتر شود. این برنامه یک ساعت قبل از افطار شروع می شود و با توجه به برنامه های بعد از افطار حدودا  4ساعت طول می کشد. تعداد مسافران هم بستگی به ثبت نام  و ظرفیت دارد.

برنامه بعدی شهرداری؛ جشنواره تابستانی

این مقام مسوول ادامه می دهد: از آن جایی که شهرداری به دنبال اجرای جشنواره تابستانی در کرمان است، در تلاش هستیم که با آماده سازی فضای شهری، برنامه های فرهنگی هنری مانند آنچه که در ایام نوروز توسط معاونت فرهنگی اجرا شد را برگزار کنیم. یکی از برنامه های آینده برگزاری فستیوال کافه های شهر است، در تلاشیم که  آغاز این مراسم از ماه رمضان باشد.

تبلیغات آژانس ها در گرو مشارکت

جهانشاهی تاکید می کند: شهرداری تنها پیشنهاد دهنده طرح «سفری با نسیم ربنا» بوده و فقط اتوبوس را در اختیار آژاانس قرارداده است، در واقع همه مسئولیت و برنامه ریزی ها توسط این آژانس صورت می گیرد. این قبیل برنامه ها باعث افزایش تبلیغات آژانس ها می شود.

از آنجایی که  مرکز استان به عنوان درگاه ورودی گردشگران به حساب می آید، شهرداری در تلاش است که با کمک سایر دستگاه ها خصوصا، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، کیفبت شهر را ارتقا دهد و در آن تنوع ایجاد کند. قطعا سال 98 سال توسعه گردشگری شهری کرمان بوده و اتفاقات خوبی در انتظار شهر کرمان است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27970
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.