برگزاری دومین ابر مارتن بین‌المللی کویر در شهداد

محمود وفایی در نشست هماهنگی برگزاری دومین ابرمارتن بین‌المللی کویر در کرمان با تاکید بر معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان و کشور گفت که سال گذشته تجربیات خوبی در جریان برگزاری اولين اولترا مارتن کویر شكل گرفت و باعث شد استان كرمان و ویژگی‌های آن در سطح خوبی به دنیا معرفی شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنايع دستي و گردشگري استان با تاکید بر اینکه دومین ابرمارتن بین‌المللی کویر نيز بايد با ابعاد تبلیغاتی بهتری برای معرفی استان اجرا شود، اظهار کرد که به ‌عنوان متولی بخش دولتی از هر برنامه‌ بخش خصوصی كه به رونق گردشگری و معرفی استان و تبلیغات و بازاریابی کمک کند، حمایت می‌کنیم و هیچ محدودیتی نداریم.
وفايي تصريح كرد که انتظار مي رود دیگر فعالان بخش خصوصی استان کرمان به میدان بیایند و برنامه‌هایی از قبیل اولترامارتن برگزار کنند تا استان معرفی شود.
وي تاکید کرد که از یک رستوران کوچک گرفته تا یک هلدینگ بزرگ گردشگری هر کاری برای رونق گردشگری کرمان بخواهند انجام دهند، همه‌ امکانات سیستم دولتی را در اختیارش قرار خواهيم داد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنايع دستي و گردشگري استان كرمان با بيان اينكه بايد فضای همبستگی در استان تقویت شود، ادامه داد که امروز بیش از هر زمانی در گردشگری استان، نیاز به همبستگی داریم.
وفايي با اشاره به اينكه درگیر کردن مسوولان به حاشیه‌ها، جفا به استان است، تصريح كرد که استان روی ریل توسعه‌ گردشگری قرار گرفته و آمار گردشگران رو به افزایش است و این حرکت رو به جلو را همه با هم ادامه خواهيم داد.
وي گفته نبايد در برابر حرکت شتابنده و رو به رشد صنعت گردشگري استان با دست خودمان مانع ایجاد کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14227
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.