ریگان مقصد گردشگران آلمانی

امیر ابراهیمی روز یکشنبه گفت که ۱۲ گردشگر آلمانی از تپه های بلند شنی در ریگان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد شرق کرمان بازدید کردند.

وی افزود که نخستین خانه بوم گردی شرق استان در روستای هدف گردشگری «علی آباد پشت ریگ» این شهرستان به منظور تسهیل در راستای ارائه خدمات به گردشگران راه اندازی شده.

او می گوید که گردشگران خارجی ریگان را در فصل سرد سال با توجه به گرمای هوای این شهرستان برای سفر انتخاب کردند .

ابراهیمی گفته به دلیل قرار گرفتن خانه بوم گردی ریگان در جوار تپه های شنی گردشگران داخلی و خارجی در خانه بوم گردی اقامت می کنند.

نماینده میراث فرهنگی ادامه داد که این گردشگران همچنین از قنات پرآب ریگان، جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی و باغهای وسیع مرکبات و خرما دیدن می کنند.

وی اظهار داشت که ریگان در گذشته دور بزرگترین مرکز تجاری جنوب شرق ایران و از رونق خاصی برخوردار بود که آثار و بناهای تاریخی گواه این مدعاست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7085
1 نظر
  1. حمید هرندی می گوید

    سلام.خسته نباشید.نخستین شماره پاکدست را شنیدم ، کارتان زیبا بود.دوست دارم در بخش منابع طبیعی و محیط زیست با شما همکاری کنم.بنده حمید هرندی هستم آقای امیر تیموری بنده را می شناسند.کارشناس بازنشسته منابع طبیعی استان کرمان که سال های سال مسوول روابط عمومی منابع طبیعی استان و محیط زیست بوده ام.تلفن تماس 09133429583

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.