شهروندان دلسوز و فهیم کرمانی، ارزشمندترین بخش از سازوکار نظارتی شهرداری هستند

شهردار کرمان در گفتگو با پایگاه خبری کرمان آنلاین و در پاسخ به سوالی درخصوص فیلم منتشرشده در فضای مجازی درباره آسیب به درختان در حین عملیات جدول گذاری در خیابان غدیر گفت : آنچه درخیابان مذکور و توسط شهرداری منطقه دو کرمان روی داده “عدم توجه لازم به موضوع مراقبت از درختان در حین انجام عملیات عمرانی مربوط به ایجاد شبکه دفع آبهای سطحی است”.
عالم زاده افزود : عدم نظارت شهردار منطقه بر هماهنگی معاونین زیرمجموعه و عدم نظارت عالیه معاونت خدمات شهری شهرداری و مدیریت سازمان سیما , منظر و فضای سبز شهری نیز مزید بر علت شده است.

عالم زاده با ذکر این مطلب که “در این زمینه برخورد لازم صورت گرفته و به جهت پیشگیری از وقوع موارد مشابه تذکرات جدی به همه مدیران مرتبط داده شده است” گفت : لازم است از شهروند محترمی که موضوع را منعکس کرده تشکر نموده و از همه شهروندان عزیز درخواست کنم در این زمینه با حساسیت و بدون هیچ گونه ملاحظه ایی موضوعات مشابه را از طریق سامانه ۱۳۷ به بازرسی شهرداری و یا به دفتر شهردار کرمان منتقل نمایند.

شهردار کرمان گفت : موثرترین ساز و کار نظارتی شهرداری کرمان در همه موضوعات “وجود شهروندان دلسوز و فهیم” است که موضوعات شهری را با دقت و حساسیت رصد کرده و واکنش نشان می دهند .

عالم زاده گفت : قطعا در مجموعه هایی بزرگ , نظیر مجموعه عظیمی چون شهرداری کرمان با هزاران نفر نیروی انسانی شاغل در حوزه های مختلف و وجود صدها شرکت پیمانکار کوچک و بزرگ, اشتباهات و بعضا تخلفاتی روی می دهد و هرگز نمی توان منکر چنین موضوعی شد ; لیکن آنچه می تواند درصد این اشتباهات و تخلفات را به شدت کاهش دهد وجود شهروندان دلسوز و فهیم است .

شهردار کرمان گفت شهر وسیع کرمان را با هیچ ساز و کار نظارتی به غیر از همراهی شهروندان دلسوز و پیگیرنمی توان تحت نظارت و مراقبت همیشگی و دقیق قرار داد.

شهردار کرمان گفت متاسفانه موارد متعددی از آسیب به درختان یا فضای سبز شهری از سوی بعضی شهروندان در سطح شهر روی می دهد که لازم است موضوع بلافاصله به شهرداری گزارش شود و این موضوع صرفا با همراهی همشهریان دلسوز محقق خواهد شد .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27834
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.