فراگرفتن آموزش‌های ویژه گردشگری توسط رانندگان تاکسی در کرمان

محمد مهدی‌نژاد در این باره اظهار کرد: در سال جاری ۳۶ هزار نفر ساعت، آموزش‌های مهارتی به رانندگان تاکسی‌های درون شهری ارائه شده که این آموزش‌ها با محوریت موضوعات گردشگری و ترافیک بوده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه آموزش به رانندگان تاکسی برای آماده سازی آنها در برخورد با گردشگر، همواره در دستور کار این سازمان بوده است؛ تصریح کرد: امسال نیز برای رانندگان خطوط پایانه، از جمله فرودگاه، راه آهن و ترمینال اتوبوس‌های مسافربری، کلاس‌های آموزشی برگزار کردیم.

مهدی نژاد تصریح کرد: در این آموزش‌ها بناهای تاریخی به رانندگان تاکسی معرفی و در زمینه راهنمایی و چگونگی رفتار مناسب با گردشگر تذکرات لازم داده شد.

مهدی نژاد با اشاره به اهمیت اصولی این آموزش‌ها تصریح کرد: طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با دانشکده گردشگری کرمان، اساتید و کارشناسان این دانشکده آموزش‌های لازم را به صورت علمی به رانندگان تاکسی ارائه کردند.

وی به حضور تمامی راننده‌های خطی پایانه‌ها در این کلاس‌ها اشاره کرد و افزود: حدود ۵۰۰ نفر از رانندگان این خطوط، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند که به طور حتم این آموزش‌ها در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمان تاکید کرد: علاوه بر رانندگان پایانه‌ها، آموزش تمامی راننده‌های تاکسی را به صورت جدی در دستور کار قراردادیم به طوری که چند جلسه آموزشی و توجیهی برای راننده‌های خطوط شهری و آژانس‌ها نیز برگزار کردیم.

وی همچنین به نوسازی ناوگان تاکسیرانی اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است و ۲۴۰۰ نفراز رانندگان نیز تحت پوشش بیمه تاکسیرانی هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25896
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.