توفان شرق استان کرمان را دربرگرفت/ از سفرهای غیرضروری اجتناب کنید

کرمان نو- طوفان شن در حالی روز جمعه شهرستان بم و سایر مناطق اطراف را دربر گرفته که رییس پلیس راه بم-زاهدان تاکید کرد: شهروندان از سفرهای غیرضرور به مناطق شرقی استان پرهیز کنند.

سروان نعیم مفلحی روز جمعه به خبرنگار کرمان نو گفت: طوفان شن از حدود یک ساعت پیش در این منطقه شروع شده است و با کاهش دید افقی همراه خواهد بود.

 او بیان کرد: طوفان شن تمامی محورهای شهرستان بم از جمله محور بم-کرمان و همچنین محور بم-ریگان را در بر گرفته است و تردد در این محورها به کندی صورت می گیرد.

رییس پلیس راه بم- زاهدان اظهارداشت: در صورت شدت یافتن طوفان شن و با هماهنگی پلیس راه زاهدان-ایرانشهر و اطلاع از وضعیت مسیرهای ترددی محور بم به سمت زاهدان از تردد وسایل نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

او همچنین یادآور شد: با توجه به حضور مضاعف ماموران پلیس راه در محورها لازم است شهروندان به تذکرات و هشدارهای ماموران در طول مسیر توجه کنند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

به گزارش کرمان نو هوا در شرق استان در وضعیت پایداری قرار ندارد و اینک (مخابره خبر) در شرایط ناسالم گزارش شده؛ بنابراین ضرورت دارد گروه های حساس مانند افراد مبتلا به بیماری قلبی ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

 

طوفان شن در شرق استان کرمان درحالی است که برخی مناطق از جمله ریگان در معرض سیلاب روزهای اخیر نیز قرار داشته و امدادرسانی به روستاهای درگیر سیل در مناطق کوهستانی آن همچنان جریان دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83819
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.